Woho, då har man skrivit på kontrakt för hus med tillhörande dubbelgarage . Iofs hyres, men fortfarande blir det första flytten till "eget" hus , gruvar dock lite för flytten av allt garagerackel man hunnit skaffa...
Kaffepannan är konstant påslagen och bullar serveras till alla som färdas på tvåhjuliga fordon! Man får ta två om man har stressfläkt!Nice, då måste man ju komma och hälsa på!
Kaffepannan är konstant påslagen och bullar serveras till alla som färdas på tvåhjuliga fordon! Man får ta två om man har stressfläkt!
Kaffepannan är konstant påslagen och bullar serveras till alla som färdas på tvåhjuliga fordon! Man får ta två om man har stressfläkt!
tackar tackar
synd att jag har så långt att åka
...konstigt att det finns många kvar av dessa över 30 år gamla bilar. En Ford granada eller cittra pallas från samma år växer ju inte på trän direkt
Johansson, det blir bara en bulle för dig och pucken då?
Johansson, det blir bara en bulle för dig och pucken då?
Jo det verkar inte bättre , vi får väll se men hoppas på att plocka ut 250-260hk på hjulet iaf. Måste vara värre än Noc på sina 240 iafFan e du i mina trakter, Harstad! Grymt att se ditt prosjekt, får man prova när du e klar? Jag skojjar, hur mycket häst får du ut imot orginal?
Jo det verkar inte bättre , vi får väll se men hoppas på att plocka ut 250-260hk på hjulet iaf. Måste vara värre än Noc på sina 240 iaf
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|