*PAX* för den gula bolten på bilden Riktigt snyggt bygge!!!
Grattis till hojjen!! Alltid kul med nyköp
Tycker bolten är riktigt snygg
Men priset är lite av ett dilemma...man får juh en mt09 för nästan 10k..mindre
Kör Yamaha Bolt mer options
YAMAHA has unveiled its latest ‘Yard Built’ project bike in the form of an XV950 reworked to resemble an old FZ750.
Created by Italian magazine LowRide, the bike was styled by Oberdan Bezzi, who’s better known for mocking up computer-generated images of potential new motorcycles ahead of their launches.
While the style is inspired by the plastic-clad FZ750, which also gave the ‘Pure Sports’ name to the project since that was always the FZ’s slogan, the bodywork is actually all hand-beaten aluminium.
Of course, the bike isn’t destined for production.
Jag vill ha en annan ljuddämpare, en som gör att hojen låter lite mer än vad den gör nu. Den som finns på Yamaha's sida kostar ca 12k med de tillbehören man behöver för att den ska funka.
Kan lägga kanske 5k, borde jag ge upp och spara till det Yamaha rekommenderar eller har ni några tips?
Då har dom fel, ska du köpa ett helsystem däremot så behöver du köpa annat luftfilter å pc samt mappning. Jag har endast ett slipon på min bolt..http://www.vanceandhines.com/store/metric/yamaha/48533
funderar på att köpa slip-on enligt länken ovan, någon som kan motorcyklar och vet om jag behöver köpa till massa för att lösa bränsledelen och luftfilter? Grabbarna på Carlbarks i Kumla påstod att man behövde det.
Då har dom fel, ska du köpa ett helsystem däremot så behöver du köpa annat luftfilter å pc samt mappning. Jag har endast ett slipon på min bolt..
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|