haha ja men va snäll baraFår jag tycka?
haha ja men va snäll baraFår jag tycka?
as nice d där juÄven beställt :
http://www.revzilla.com/motorcycle/baron-h-bar-handlebars-for-yamaha-bolt-2014
kommer bli fett sen är det köpstopp för mig!
Om man monterar en svart smal list på kanten runt tanken så den inte sticker ut så mycket, blir det win eller försvinn?haha ja men va snäll bara
View attachment 406397målade kromringen runt strålisen, ringen runt hastighetsmätaren samt luftburken.
ja kanske, ska se om jag har nån sån liggandes på jobbet.Om man monterar en svart smal list på kanten runt tanken så den inte sticker ut så mycket, blir det win eller försvinn?
snyggt där
Tackar jag valde bolten istl för mt09'an, ja den e oxå fin.Riktigt snyggt där har yamaha fått till en nice hoj, valde mellan bolten eller mt09 blev mt09 oxå en riktigt nice hoj
View attachment 406554
Bakljus, lackat, check
hahaha, kör bara körfan du bara ger mig mer och mer att göra!
hahaha, kör bara kör
Nää d e lätt, öppna upp sidokåpan(den med nyckel) innanför sitter d en 10mm skruv till sadeln, ta bort den och sadeln, så ser du att passagerarsadeln sitter med två 10mm skruvar, skruva bort dom och ta även bort den sadeln så kommer du åt skruvarna på bakljuset. Ett tips sen är att du vrider på den kromade ringen(efter att separerat bakljusen från den svarta delen av bakljuset) såga av den så kan du lirka av den från sladden, detta för att slipa skruva ner hela regskyltshållaren med allt vad det innebär. Hoppas jag förklara halv vettigtTänkte skruva bort bakgrejen men insåg ganska snabbt att det var ganska krångligt att få bort sitsen så jag får köpa en specialskruvmejsel så man kan skruva från sidan.
Nää d e lätt, öppna upp sidokåpan(den med nyckel) innanför sitter d en 10mm skruv till sadeln, ta bort den och sadeln, så ser du att passagerarsadeln sitter med två 10mm skruvar, skruva bort dom och ta även bort den sadeln så kommer du åt skruvarna på bakljuset. Ett tips sen är att du vrider på den kromade ringen(efter att separerat bakljusen från den svarta delen av bakljuset) såga av den så kan du lirka av den från sladden, detta för att slipa skruva ner hela regskyltshållaren med allt vad det innebär. Hoppas jag förklara halv vettigt
Snyggt sa grisen
japp det är min det, måste ha bil när man ska ha unge tydligen..http://www.blocket.se/stockholm/Yamaha_xv950r_bolt_fynd__54601632.htm?ca=11&w=3
Antar att det är din som ryker redan. Det var snabbt jobbat.
japp det är min det, måste ha bil när man ska ha unge tydligen..
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|