MÅLAREN
Ny medlem
Bolt är ju japansk kvalitet. Ska du ha en Harley, så satsa på en 1200 direkt (Knightstern el 48:an). Högre ballfaktor med Harleyn.Här var det dålig aktivitet. Funderar mellan en Bolt och hd Iron 883. Är ni nöjda med bolten?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bolt är ju japansk kvalitet. Ska du ha en Harley, så satsa på en 1200 direkt (Knightstern el 48:an). Högre ballfaktor med Harleyn.Här var det dålig aktivitet. Funderar mellan en Bolt och hd Iron 883. Är ni nöjda med bolten?
Här var det dålig aktivitet. Funderar mellan en Bolt och hd Iron 883. Är ni nöjda med bolten?
Ska provköra en Bolt och en triumph scrambler på fredag, får se vad det blir. Blir det bolten kommer jag i vilket fall som helst köpa kittet från hagemans, så det blir ju samma stuk.
Det vart en BoltLämnade in hojen på service och fick låna bolten över dagen om jag ville (service på lingvalls). Kände direkt att det var det här stuket jag vill ha nu.. En skinnpaj och en öppen hjälm senare så är jag störtnöjd! Jag ville ha en enkel hoj där jag kan komma hem efter jobbet, hänga av mig datorn, ta skinnjacka n och hjälmen och åka en liten tur. Med teneren vart det sånt jäkla projekt, typ som när jag körde cross.
Det vart en BoltLämnade in hojen på service och fick låna bolten över dagen om jag ville (service på lingvalls). Kände direkt att det var det här stuket jag vill ha nu.. En skinnpaj och en öppen hjälm senare så är jag störtnöjd! Jag ville ha en enkel hoj där jag kan komma hem efter jobbet, hänga av mig datorn, ta skinnjacka n och hjälmen och åka en liten tur. Med teneren vart det sånt jäkla projekt, typ som när jag körde cross.
Bara för att vara sån...öppen hjälm är riktigt skönt å ligga på mage med om man skrapar i asfalten, provat det där med att ligga på mage men då med integralhjälm, var inte mycket kvar av visiret eller hakskyddet.
Kan förstå att åka i jeans och vanlig tröjja när det är varmt å skönt ute,jag gör det själv, sår på kroppen är lättare att dölja om man överlever, men fyfan skulle aldrig åka med öppen hjälm och riskera att bli av med hela ansiktet även fast man ser ut som ett troll![]()
fan vilken moraltant jag blev, ha det skönt med nya hojen!![]()
Nja nu var det ju inte riktigt så jag skrev. Innan körde jag med fullt ställ. Nu kör jag med skinnpaj dvs en skinnjacka och en hjälm. Öppen hjälm i stan och integral när jag ska längre. Bra mycket skönare.Dum fråga men körde du med cross utrustning med teneren hmm ett vanligt skinnställ och hjälm ..hjälp vilken lång tid det tar att fixa sig ;-)![]()
Nja nu var det ju inte riktigt så jag skrev. Innan körde jag med fullt ställ. Nu kör jag med skinnpaj dvs en skinnjacka och en hjälm. Öppen hjälm i stan och integral när jag ska längre. Bra mycket skönare.
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning