doolycheck
Gudomlig sporthojare
Jag kołlade på den på mässan just för att jag tycker att den är så sjuuukt snygg. Men luftburken var ju så jävla i vägen, det går inte att klämma benen runt tanken. Så det måste vara feltänk av den värre sorten.
Jag kołlade på den på mässan just för att jag tycker att den är så sjuuukt snygg. Men luftburken var ju så jävla i vägen, det går inte att klämma benen runt tanken. Så det måste vara feltänk av den värre sorten.
Fick hem min bolt idag från verkstan. Fick monterat ett kit med v&h twin slash, v&h vo2 filter, dynojet power commander och mappning på det. Satan i gatan vad den låter och går nu! Alla stirrar. Min bolt blev en thunderbolt! Jag är galet nöjd. Men om jag ändå ska hitta nåt att klaga på så är det att den blev FÖR högljudd, alltså, det låter löjligt högt . Ska kolla om det går att dämpa ner decibellen till nånstans under 700 eller nåt.
Skickat från min SM-G900F via Tapatalk
Det stämmer nog. Skulle nog se konstigt ut. Jag är 177cm och är lite för lång. Men om man gillar modellen (som jag gör) så finns det ju en sats för att flytta fram fotpinnarna. Du får åka till yamaha och kolla, har för mej att dom har en färdigkittad som dom kallar för motospeed edition eller nåt.
Skickat från min SM-G935F via Tapatalk
Inte inom Yamaha sverige tyvärr. Det närmaste du kommer är XVS1300 Custom.Finns det någon större hoj som liknar Bolten eller HD iron?
Inte inom Yamaha sverige tyvärr.
Så det finns någon större modell utanför Sverige menar du?
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|