Jag var med i en grupp på Facebook häromåret, såg flera bilder på helt nya DT, kanske 175cc. Nytillverkade. Sidospår, Filippinare verkar älska att måla ramarna lila. Mycket vanligt & mycket konstigt.
i Filippinerna handlar ALLT om tvåtakt, ALLT
Är du född på 2000 talet? Du ser väl adressen längst ner?
Är du född på 2000 talet? Du ser väl adressen längst ner?
Lila, bara lila ramar och tvåtakt. Fast när jag tänker efter så var det kanske namnet på gruppen helt enkelt!Nej, jag har spenderat mer än 1 år totalt i filippinerna, det finns inte jättemycket tvåtakt kvar där. Det finns gamla hojar som hålls vid liv, KMX125, DT125-175, och lite ännu äldre landsvägsmoppar som jag inte minns namnet på nu.
Dom målar alla möjliga färger, ser oftast ut som att dom är färgblinda men troligtvis tar dom bara första bästa färgburk dom råkat få över.
Ok Pointdexter, jag visade ju att det finns nya luftkylda DT, och nästan varenda inlägg i DT gruppen var just från Filippinerna, och det var där jag såg många bilder på dessa nya DT, räcker det inte, vad behöver jag göra egentligenJag sökte högst upp
Filippinerna har .ph och jag ser inga DT i deras MC-sortiment.
Homepage
Yamaha Motor Philippines Inc.- Check out the latest WR155R,XSR155,MT-03,Mio Gravis,NMAX,Mio Aerox,YZF-R15,YZF-R3!www.yamaha-motor.com.ph
På Lazada säljs nästan allt, det som inte finns där säljs nog knappt alls i Filippinerna.
Lazada PH: Shop and get up to P1000 Cashback with 6.6 Sale!
Shop Online for the best deals with Fast and Free Shipping at Lazada 6.6 Wow Sulitipid Sale | Cash on Delivery ✓ Effortless Shopping!www.lazada.com.ph
Ok Pointdexter, jag visade ju att det finns nya luftkylda DT, och nästan varenda inlägg i DT gruppen var just från Filippinerna, och det var där jag såg många bilder på dessa nya DT, räcker det inte, vad behöver jag göra egentligen
Jo jag börjar inse det.Din länk är global yamaha, inte Filippinerna. Du kan klicka dig vidare därifrån till Yamaha-filippinerna men där hittar du inga DT i sortimentet.
Jag köper att DT MX säljs någonstans i världen, men skulle det säljas nya såna i Filippinerna så skulle jag veta om det. Skulle snarare gissa på Afrika.
Tvåtakt är inte alls populärt i Filippinerna, tvärtom ses dom som opålitliga och bränsletörstiga.
Sen finns det naturligtvis entusiaster där precis som här. Du har uppenbarligen hittat några såna entusiaster.
Ja, dom fick det bästMan skulle bott i Gambia
Man skulle bott i Gambia
Japp jag har en DT80lc stående.Nu har vi kanske avvikit lite från ämnet men är det någon som vet om det funnits andra DT än 50 och 125 inreggade i Sverige? Vet att det finns lite alla möjliga varianter som inte sålts här.
Jag hade med en -88 när det begav sig.Kanon, nu har jag en lista med grejor att kolla! -84 var väl den första med Ypvs, har jag för mig, borde väl vara samma strypning på min -88?
Okej, var det en "universalstrypsats" eller en avsedd för just en DT125R? Egentligen skitsamma, vill ju ta bort allt som stryper.Jag hade med en -88 när det begav sig.
Jag köpte den ostrypt och jag fick låta en verkstad montera strypsats som monterades i avgassystemet.
/A
Strypsatsen var avsedd för den hojen, inkl. IntygOkej, var det en "universalstrypsats" eller en avsedd för just en DT125R? Egentligen skitsamma, vill ju ta bort allt som stryper.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|