Det blev nog en liten massuppfittning.
För att koppla in en PC måste man in under tanken o plugga ihop några 16poliga kontakter (bland annat) som jag förstått det. Vilket jag kanske får ta o göra snart, men kabelstackarn som ligger lös där bak, tänkte om den var en del av kopplingen PC - Kabel - Kabel - Dator för att mappa. Är invand på triumph = tjöp odb2 kabel från ebay för 200 spänn, ta hem gratis programvara, mappa och le. Så jag har faktiskt ingen aning om hur powercommanderprylarna ser ut förutom en liten svart låda med rött klistermärke på och lite kablar från.
Hoj med 3000km, service utförd @ 1000km, oljenivån är OK, kylarvätska OK, inga läckor. Överhettas snabbt till över 102º vi pratar om en grad i sekunden typ. Den går att köra i 90-100 och då håller den sig runt 74ºC. Snabbare eller långsammare så stiger temperaturen.
Jag har garanti, men vad kan det vara? Vattenpumpen?
Hatar sånt ..
http://m.youtube.com/watch?v=z2GT6J_jmg0&desktop_uri=/watch?v=z2GT6J_jmg0
Med fäste under blinkersen
5000 mil och 2 år och lite till sedan vi gifte oss, och det har bara funkat.
För att ha rullat i stort sett alla dagar, den kallaste kommer jag faktiskt i håg -17 så har hon bara svikit en gång och då var det varmt och hon valde att ge upp kopplingsvajern.
Ja hon har kastat av mig ett par gånger när det varit svartis men kanske befogat.
Hon är fin iaf fastän hon rullat långt, bistert och ibland hårt.
Mycket imponerande! Men du bör ha en eloge också, 5000mil på 2 år. Det är nog inte så många som gör det.
Jag har bara kört 4800 av dom, hon var demohojen som alla tidningarna gjorde sina reportage på nakenhojarna med.
Ett par bilder från Bike och MC nytt när hon var ny och fin.
Hon blev rätt inkörd med andra ord
Ja det verkar så iofs så gick min förra (MT03) 70000 km innan den löstes in av FB efter en marksyning.
jag verkar ha tur med mina hojar.
alltså....har mitt balanssinne blivit rubbat, eller är en fz6 för liten för mig?
känns obehagligt svajjigt när jag ligger i 100...alltid blåst på den jävla vägen jag åker dagligen (E4 norrut från Sthlm)
är 1.81 lång och väger 100 kg. ...känner mig ibland lite för stor i kroppsbyggnad för den härj hojjen.....vad säger panelen?
kan en knix kurs hjäpa?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |