MoZkit0
Sugen
Ok det låter ju finfint .
Har också ett 16 taggars drev som ska på snart. Gjorde det stor skillnad eller?
det märks att den är piggare i växlarna, va nyss ute o provade o fan va gött det kändes. första gången på 2 månader
Ok det låter ju finfint .
Har också ett 16 taggars drev som ska på snart. Gjorde det stor skillnad eller?
Hejsan.. Någon som har bänkat sin fz1. Vad gav det för ökning. Jag har Yoshimura slip-on och ska köpa powercommander + kn-filter. vet någon hur mycket man kan få ut på det.
Ingen som har bänkat sin mc..
Vad har ni för däck på era Fz-1?
Någon som har testat Dunlop Sportmax Qualifier, jag vill ha hårt i mitten och mjukt på siderna!
Det var inga problem med längden på kedjan eller så?jag satte på mitt 16t drev idag och kopplade in min speedohealer, busenkelt. finns en kabel under tanken som man kopplar ihop den med, den är lätt att hitta för det är bara en som ser lika dan ut o passar den som man får till sin speedohealer. ska mäta hastighet med gps nu i veckan så jag kan ställa in den rätt.
Det var inga problem med längden på kedjan eller så?
Hur mkt felar hastighetsmätaren om man inte köper en speedohealer?
Vad har ni för däck på era Fz-1?
Någon som har testat Dunlop Sportmax Qualifier, jag vill ha hårt i mitten och mjukt på siderna!
Det var inga problem med längden på kedjan eller så?
Hur mkt felar hastighetsmätaren om man inte köper en speedohealer?
Hejsan.. Någon som har bänkat sin fz1. Vad gav det för ökning. Jag har Yoshimura slip-on och ska köpa powercommander + kn-filter. vet någon hur mycket man kan få ut på det.
Jag körde förra säsongen med pilot power 2ct. Dom funka bra i alla väder + lite till. Men det känns lite i överkant och ha såna för bara gatåkning så,
i år ska jag testa pilot road 2ct.
jag satte på mitt 16t drev idag och kopplade in min speedohealer, busenkelt. finns en kabel under tanken som man kopplar ihop den med, den är lätt att hitta för det är bara en som ser lika dan ut o passar den som man får till sin speedohealer. ska mäta hastighet med gps nu i veckan så jag kan ställa in den rätt.
tog du inga bilder ? en guide hade varit najs
tjenare är ny på detta forum.
jag undrar om ni kan hjälpa mig med en grej.
jag har en fz1-n som har gått ca 150 mil.
när jag ställde in den i höstas så funkade den perfekt.
men nu har jag problem med att få i första växlen. det är precis som den inte frikopplar som den ska. men har jag bara fått i den en gång så är det inga problem. men man vill ju inte ha det så
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|