codde
Eddie Riders MC Munkewalley
Tjena!
Storleken Bobbinerna skall vara 6mm
Riktigt bra att palla upp bettan under vintern så inte däcken deformeras och ovärderlig vid kedjesmörjning och övriga justeringar.
tusen tack för hjälpen
Tjena!
Storleken Bobbinerna skall vara 6mm
Riktigt bra att palla upp bettan under vintern så inte däcken deformeras och ovärderlig vid kedjesmörjning och övriga justeringar.
Här kommer lite bilder på min hoj plus mitt lilla ljuddämparbygge bara fälgstripes och bort med backspeglarna kvar nu innan sommaren och kanske en magkåpa...
Det blev ju fint det där!
Du kom säkert billigt undan
Uppdatering! Nu utan backspeglar och med röda fälgstripes Blev riktigt coolt!
Men det var riktigt smidigt att lägga på med det lilla plastverktyget som följde med. Om du ska köpa så se till att få med ett sånt i påsen
premiärturen avklarad.
blev några mil idag,lite kallt men så jävla underbart att köra.
tyvärr så längtar man ännu mera till våren nu en förut
fan,efter första repan någonsin med besten så kan jag ju konstatera att man ser inte mycket i backspeglarna,så det gäller att vrida mycket på huvudet.
jag har inte yamahas speglar på hojen utan ett par andra,men efter ha kollat runt på forum så verkar det vara ett allmänt problem med backspeglar på hojar.
kan ni se bra i era speglar eller hur gör ni, man vill ju inte fula till skönheten
ha det gött//våren närmar sig
fan,efter första repan någonsin med besten så kan jag ju konstatera att man ser inte mycket i backspeglarna,så det gäller att vrida mycket på huvudet.
jag har inte yamahas speglar på hojen utan ett par andra,men efter ha kollat runt på forum så verkar det vara ett allmänt problem med backspeglar på hojar.
kan ni se bra i era speglar eller hur gör ni, man vill ju inte fula till skönheten
ha det gött//våren närmar sig
Bar end mirrors som är grymt snygga och har Streetfighter stuk finns på www.rucknrunracing.se
skulle väl kunna vara ett alternativ för att se bakåt,frågan är om det är snyggt på en hoj,jag vet inte
så en enkel fråga till alla fz ägare här på forumet,hade ni kunnnat tänka er att slänga på sådana på era skönheter..........
skulle väl kunna vara ett alternativ för att se bakåt,frågan är om det är snyggt på en hoj,jag vet inte
så en enkel fråga till alla fz ägare här på forumet,hade ni kunnnat tänka er att slänga på sådana på era skönheter..........
det där såg ju rätt bra ut faktiskt,mycket bra alternativ
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|