gah, nu är det läggdags .. och en repa till industriområdet i morgon kanske
gah, nu är det läggdags .. och en repa till industriområdet i morgon kanske
jag håller med dig, ska upp kl 7 :S nya sulor och ett 16t framdrev väntar sen blir det att skruva ihop gumman igen
natti natti
Sådär ja... Nu sitter 16t drevet på plats och jag kan bara rekommendera alla FZ1-piloter att göra samma sak.... För ca 200:- får ni en hoj som svarar MKT bättre över hela registret och blir ännu roligare att gasa med..
Var det svårt?? Nä, plocka bort vänster fotpinne med växellänkarm och bort med kåpan över drevet. Sen tog jag min nyköpta muttermaskin från Biltema och 36mm hylsa. Lossnade direkt..
Jag inhandlade även ny låsbricka (50 men använde den gamla. Det går att vrida den på utgående axels spline. Dra åt med ca 85Nm, har jag för mig.
Jag jämförde hastighetsmätaren mot GPS och mätaren visar nu 11% för mycket. Blir nog en Speedo Healer till våren.
Varför väntade jag SÅ länge med denna mod?!?!?!
Ska köpa slip-on till fz1 men vilket är bäst, jag tror att bike hade ett test under 08 någon som kommer i håg vilka dom 3 bästa var.
Ska köpa slip-on till fz1 men vilket är bäst, jag tror att bike hade ett test under 08 någon som kommer i håg vilka dom 3 bästa var.
hur lär man sig bäst att bakhjulsåka på denna hoj?
man e ett klantarsel så man kanske ska hålla sig undan det dock
Bygg ett eget Det gjorde jag. Va ute på premiärtur idag. Riktigt jävla skönt ljud. Är supernöjd
Nu blev jag nyfiken på hur den ser ut så, en bild tack.
Ett gpr slip-on ser ju bra ut med ett dolar pris på 9.1kr kan man ju glömma att fynda i usa
någon som kör med bobbins och depåstöd till FZ1-N
vilen storlek skall det vara på bobbinsen
6 8 10 mm
tacksam för svar.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |