undrar om detta är lagligt, någon som har klarat besiktningen med en sån "eliminator" med inbyggda blinkers ?
det e bara att bocka eller fila bort säger de
Mjo, men frågan är om det räcker, eller om man måste mappa om den oxå?
O grattis till hojen
ja de vita ser inte så bra ut. Vad funderar du på att köpa ?
Jag har en annan fundering, om jag ska skruva av centralstödet eller inte. Vad gör ni andra som har FZ1-S ? Jag upplever fjädern till sidostödet lite för slappt, är det så hos er andra också ?
Superduke låter häftigt, men jag har inte testat den.
Jag har depåstöd, så jag behöver inte centralstödet direkt. Jag tror till och med att jag spräckte en klinkerplatta innan när jag drog upp den på centralstödet (har den i uterummet)
Tack! Jag tycker också att den är snygg. Däremot har de gjort ett par designmissar, till exempel de bakre handtagen skulle varit svarteloxerade i stället för grönlackerade. Jag tycker att det är särskilt snyggt med den guldiga gaffeln. Jag tror dock att jag hade valt svart, med guldig gaffel, och guldiga fälgar om jag hade kunnat välja.
Man kanske ska boka in alla roadshows för nästa år, så man inte missar nåt.
Jag provkörde den nya R1:an, den var smärtsamt intressant. Ryckig så in i bomben i låg fart, fett drag på mellanregister, otroligt obekväm. Rena banhojen mao. Hann inte köra v-maxen, det var 20 framför mig i kön.
förra sommaren såldes ett hus på en kulle med överblick över Ring Knutstorp, där skulle man bott. Ifs tror jag inte att man hade fått rabatt på bandagarna. Och hade jag bott granne med Ring K, så hade jag ändå inte riskerat vurpa med en hoj värd 170.000 kronor, jag hade nog kört en äldre 600
boka en tidig BKK kurs i vår, betala, för då är chansen stor att du också åker dit och kör, och jag tror att man träffar ganska många där, så man behöver inte släpa med kompisar till banan
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|