jag väntar på mitt Yoshimura slip-on, hoppas inte tullen kommer med nån överraskning
Du kommer inte bli missnöljd med Yoshimura:n. Låter underbart! Håller tummarna att de går bra i tullen,får man fråga vad du fick ge för de totalt?
jag väntar på mitt Yoshimura slip-on, hoppas inte tullen kommer med nån överraskning
Ne, den e inte till salu o gasspärren sitter kvar, har bara klappat om den sen jag fick hem den från servicen i höstas
Nåväl, värt att fråga iallafall.
Om du fick din för 49900:- för två år sedan så borde man få en nu för ca 45000:- med ca 500mil på mätaren antar jag?
Liggen en på blocket för 51000:-, kanske är lite mycket då.
//K
Nåväl, värt att fråga iallafall.
Om du fick din för 49900:- för två år sedan så borde man få en nu för ca 45000:- med ca 500mil på mätaren antar jag?
Liggen en på blocket för 51000:-, kanske är lite mycket då.
//K
Inte så jättemycket, den har inte så många mil på mätaren, och är en 08:a. Däremot har den ingen slip-on eller helsystem, vilket borde dra ner intresset lite. Men ring och diskutera
det är en fråga om tillgång och efterfrågan. Om säljaren i ditt fall inte vill diskutera priset, då får han sitta och vänta lite längre innan nån köper hans moppe. Du har ju ungefärliga värden, och en pott med pengar du ska spendera. Eftersom du redan har bestämt dig vad du vill ha för hoj, till och med effekt och färg, så tycker jag att du kan kosta på dig några tusen extra för att få EXAKT vad du är ute efter. Eller så kan du vänta nån månad till innan det dyker upp fler objekt.
Hej!
Jag har en FZ1-n 2007 på g och tyvärr är den lite sönder här och där. Finns det R1-delar som passar? Typ bakhjul, gaffelben, sving. Om något passar, vilka årsmodeller är det bytbart emellan då?
Tack på förhand
Henrik
Redan gjort! De var inte vad man skulle kalla service minded. Jag ringde ett, normalt sett, väldigt trevligt företag i Småland också. Gissningsvis fick jag tag i fel person där. För denne verkstadsperson var inte heller på sin mest vältaliga sida. Tyvärr var det inte samma person som jag talat med upprepade ggr förut. Har där alltid fått hjälp förr med liknande frågor men tji denna gång. Så kan det gåRing och hör med Yamaha i stället
Kolla typ r1 tråden... hjulen borde passa,svingen,nja tror ej det,gaffelben ja kanske... årsmodeller 03 04 borde vara mest intressant! Lycka till!Hej!
Jag har en FZ1-n 2007 på g och tyvärr är den lite sönder här och där. Finns det R1-delar som passar? Typ bakhjul, gaffelben, sving. Om något passar, vilka årsmodeller är det bytbart emellan då?
Tack på förhand
Henrik
hur känns hojen efter alla dina mods ? jag funderar på den där airbox modden, men vet inte om det är lönt att ta tag i. Gillar du att modda och vill nodtvunget göra en grej till, så klart att du ska göra det innan bänkning, annars finns det risk att du vill göra flies-modden senare och betala för en till bänkning. Undrar hur bränsleförbrukningen blir efter den modden
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari