idag monterade jag en bugscreen och en enkelkuts som jag bytte till mig här på forumet
har även ett diodbakljus med inbyggda blinkers som jag inte ska använda längre, typ 4 dioder har slocknat på vänstra sidan, annars är det helt ok, nån som vill köpa? typ 400:- + frakt
nåt litet märke finns här å där
Hoppas att du blev nöjd med kutsen, jag blev iaf nöjd med dynan.
Vad blev det för bugscreen? Jag håller på och letar sådan till min nämligen.
Här är min fz1:a föresten.
jajamensan! inget att klaga på där, får tacka för en smidig affär
jag köpte en orginal bugscreen, plockade bort backspeglarna samtidigt, och monterade stålomspunna bromsslangar i går, ska slänga upp lite bilder i eftermiddag eller imorgon
hade visst fel på min försäkring jag fick ju 3600kr för hel/hel år det är ju bätre en 5600kr menar jag ;D
;D
Hur fan lyckades du få så bra försäkring? Det billigaste jag har hittat är Bilsport och mc's Helförsäkring/helår för 13 000.
Bor i Örebro och är 23 år.
Har fz6-n -04 98 hk.
och då har jag självrisk på 10 000!
Hur fan lyckades du få så bra försäkring? Det billigaste jag har hittat är Bilsport och mc's Helförsäkring/helår för 13 000.
Bor i Örebro och är 23 år.
Har fz6-n -04 98 hk.
och då har jag självrisk på 10 000!
Har en Fz6n 98hk -04
Står och betalar 5300 hel/hel.
Tog körkortet våren 07.
Så jag tycker inte dom känns så himla dyr, men man ser att om mzn lägger ner lite tid på att ringa runt så kan man spara stora slantar
Då har man fått satt dit ett nytt LeoVince system på hojen satan vad gött det låter .
Köpte det ifrån Arnold i Eslöv för 4600 kr inkl. ersättningsrör för katten. Måste säga att det var den mest serviceminded person jag gjort affär med. Dels så var systemet mycket billigare än i butik, sen råkade det bli fel system jag fick då det är olika ersättningsrör till S2:an och den vanliga modellen. Så givetvis så var mitt ersättningsrör för kort, ringde upp Arnold och han var på plats på ca 40 minuter med ett nytt system till mig som passade som en handske, det kallar jag verkligen service. Så ni som funderar på ett LeoVince system kolla på blocket under mc-tillbehör och välj Eslöv som ort så hittar ni Arnold direkt . Finns här på sporthoj med och heter FazArni. Tycker han förkänar all gratisreklam han kan få så nöjd är jag
släng ut ett ljud klipp vill höra! sitter och funderar på att byta mitt med
Är det en sådan här burk du ska ha?
Är det en sådan här burk du ska ha?
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|