Hej! Då var man äntligen ägare av en mc! Blev en Yamaha FZ6 som första hoj! Känns väldigt bra måste jag säga.
Har nu testat att köra med den där metallflärpen undanbockad och det blev märkbar skilnad. Tog en halv minut att fixa utan att behöva skruva bort något och lika lätt att fixa tillbaka.
(och enligt en wheeliekunnig person var den mycket lättare att wheela med utan strypning )
jaså! hur mycket lättare var det att få upp den då? kan du köra på lägre varv då eller?
Som jag skrev så var det en wheeliekunnig person som testade. dvs vem som helst utom jag .
jaha. då blev man ca 100 papp fattigare. nästa måndag plockar jag ut min nya FZ1-N -08 Vit. Bara att hoppas att vädret blir lite bättre så att man kan ut o köra lite.
Hmm, hur länge skall man vänta innan man ställer på?? Den dagen man ställer på börjar vagnskadegarantin ticka och man vill dra på det tills det blir mer värme och mindre grus....
Så under tiden får man väl montera på magspoilern och krashpuckarna som ligger i kartongen och väntar..
Är det nån som kör med GPR GPE burken, den kortare.. Har börjat fundera på en sån i titan, gillar utseendet. Kostar 4200:- här i Sverige, verkar vara billigare än att ta hem från utlandet...
//cage
jag kör med deras vanliga i kolfiber, men tyckte den var lite för lång, så det blev att ta fram kapen
Vilka backspeglar är det du har på din,och var köpte du dem?
Hej hej.. Köpte min första hoj nu i veckan, blev självklart en FZ6. Va ute och körde några mil idag, förstår varför ni kör FZ
jag kör med deras vanliga i kolfiber, men tyckte den var lite för lång, så det blev att ta fram kapen
hade visst fel på min försäkring jag fick ju 3600kr för hel/hel år det är ju bätre en 5600kr menar jag ;D
vacker Fz-1 må jag då säga blir lite avvis på dig ;D
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |