Tänkte sätta på tankpad alt sån transparent plast på tanken så man inte repar med jackan, köper man det hos lokala mc firman eller kan man spara på att beställa ? Isåfall vartifrån ?
Yes den är grym, trimmade den med en tankpad idag me hehe
Någon som har lite pejl på vart man kan hitta lite andra blinkers och reg hållare till Fz6?
Yes den är grym, trimmade den med en tankpad idag me hehe
Någon som har lite pejl på vart man kan hitta lite andra blinkers och reg hållare till Fz6?
Yes den är grym, trimmade den med en tankpad idag me hehe
Någon som har lite pejl på vart man kan hitta lite andra blinkers och reg hållare till Fz6?
Biltema har bra ledblinkers, och rizoma har en fin reg-hållare för runt 100€
Hejsan.. Jag har 1st kopplings handtag och 1st bromshandtag från rizoma om någon är intresserad. Dom är guldfärgade och är till FZ1. Kolla på www.rizoma.com
Jag hade tänkt mig 2000kr för båda.hur mycket ska du ha för dom
inga skam bud tack..
Ok har du någon aning hur man gör det. har inte heller någon cat, kör du med eller utan db-killers, upplever att min går bättre utan
Har samma setup som dig, och ingen kat. Folk hävdar mjukare motorgång och respons om man berikar bränsleblandningen en aning. Ifs då får du högre förbrukning. Jag har inte hittat någon som har bänkat före och efter och har siffror på vad det kan ge i effektökning. Man ska iaf inte behöva en pc3 till FZ6:an eftersom man kan ställa in CO-värdena direkt från instrumentpanelen
Hur kommer det sig att det finns så många FZ6:er ute på annonser?
De flesta som ligger ute har även rullat under 500 mil.
Tröttnar folk fort på denna hoj, eller säljer varenda en sin hoj pga att man utökat familjen?
Är det nån här som har sin FZ6:a ute på annons, och varför väljer du isf att sälja din hoj??
då får man hitta en firma som bänkar, och köra en bänkning så som du har den idag. Sen ska du hitta rätt inställningar på dina CO-värden (kan va lite svårt, om man inte blir "serverad" några bra inställningar) eller så får du be den här firman som bänkar din hoj att också ändra dina inställningar. Det lär kosta många tusenlappar ,det är en lång process. stäng av - håll ner knapparna i 7 sekunder, dra igång tändningen , bläddra fram till rätt diagnostikmeny, göra inställningen, dra igång bänkningen, kolla på effektkurvan och analysera den, och börja om från början. tror inte att man kan få ut speciellt många fler hästkrafter på att mappa om den, då e det bättre att köpa en ny hoj med fler pollar ist
Läs här också
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!
I veckan blev det klart att... |
|
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |
|
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |
|
HRC och Repsol avslutar samarbete
Efter 30 års samarbete på d... |
|
MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor
MV Agusta har officiellt be... |