Hallå,hur lång e du ?? magkåpa hittar du på www.barracudamoto.it eller hos din lokala yamaha handlare
Jag har en FZ1n -06 som jag vill utrusta med
en höjningssats.
Funderar på om man kan bygga den själv om man har tillgång till material och verktyg, men har ju ingen ritning.
Någon som vet vart man kan skaffa detta?
Sen vill jag ha en magkåpa. Har sett ett par olika på nätet men vet inte vart jag ska köpa dem? tips?
Jag har en FZ1n -06 som jag vill utrusta med
en höjningssats.
Funderar på om man kan bygga den själv om man har tillgång till material och verktyg, men har ju ingen ritning.
Någon som vet vart man kan skaffa detta?
Sen vill jag ha en magkåpa. Har sett ett par olika på nätet men vet inte vart jag ska köpa dem? tips?
mm, jag sa detsamma.
Någon som vet om det är lungt att åka utan katt och med slipon, kanske leovince system till en fz6 oc skippa powercommandern? Kommer den att gå för snålt då?
Såg en hoj till salu med leo vince sbk fullsystem fast stod inget om powercommander? Hur funkar det tro? Sugen blev man ju annars
Trafikzon 3: 7000 hel/hel
med Bilsport-mc
Ärligt talat, jag tyckte att jag körde snabbt innan jag försökte hänga på dig på SVT (?) då två stycken körde in i varandra och ner i diket, men det var svårt. Om du ändå är så van vid liten cykelstigsmoppe, varför inte prova en Triumph ? Street Triple till ex. Eller den nya Suzuki GSR750, den ser riktigt bra ut. Yamaha FZ8 är väl ok, men ändå lite byggd på FZ1. FZ1 är en stor hoj som är högt drevad, och måste leva på höga varv för att leverera hjärtflimmer (och det gör den) men på tajta vägar så ska man kanske ha en lite mer lättsvängd hoj. Ifs, på FZ1 har du fullt justerbar fjädring, så du kan ändra karaktären lite genom att skruva
Tips på bra försäkringsbolag gällande våra FZ1or efterlyses!
Vad betalar DU för din Halv eller Helförsäkring??
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|