Har du kopplat ur AIS?hej sporthoj jag har ett rpg slipon på min fz1 men det smäller som satan vid gasavdrag på högre varv. Vad är det för fel?
Har du kopplat ur AIS?hej sporthoj jag har ett rpg slipon på min fz1 men det smäller som satan vid gasavdrag på högre varv. Vad är det för fel?
Gött
Återkommer med resultat
Kolla 5 min in i detta youtube-klipp:Vad är det? , men det tror jag inte
Tack för rådet. Ska försöka mej på det där till veckanKolla 5 min in i detta youtube-klipp:
http://youtu.be/sKpobkmydRY
FZ1? Finns inte på Yamahas hemsida.
Och här är länkarna...Gå in via Yamaha Motor EU och titta på UK-sidorna... (skriver på mobilen, orkar inte länka)
"Storage for a weekend away". :fniss
Jag bytte på min nakna i vintras. Det var inte så invecklat eller jobbigt som det såg ut. Lossa några skruvar och ett gäng plasclips, sen är man framme. All plast på bakramen måste bort, vill jag minnas. Jag personligen tycker att det helt klart är värt det, för det blir bra mycket snyggare med klarglas.Någon som har bytt baklykta och har det färskt i minnet? Har en eBay LED/klarglas som jag tänkte skruva på, men vid första anblick ser det ut att behöva demonteras en hel del. Tar emot...
(Har en FZ1-S)
Min tanke också. Gillar inte onödig bling-bling (typ Kawa Z800 bakljus) men hojen behöver en uppdaterad look. Att LED-ljusen dessutom syns betydligt bättre i dagsljus gör ju inte saken sämre.Jag personligen tycker att det helt klart är värt det, för det blir bra mycket snyggare med klarglas.
Är på jakt efter komfort sadel, någon som har och kanske någon som vet om de är värda pengarna?
Om du vill byta upp dig till något annat än FZ1 så titta på mt-07 och mt09
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |