Mandelhyndan
Medlem
Sen är där ju också en effekt av att hjulbasen blir kortare med större bakdrev med, givet samma kedjelängd då.
Skickat från min D6503 via Tapatalk
Skickat från min D6503 via Tapatalk
Utväxlingen ändras ca 2% ja men innebär det verkligen att accelerationen bara ändras med 2%?
Jag har själv ingen aning därför frågar jag.
Skickat från min HUAWEI NXT-L29 via Tapatalk
Och det är bara ett par NM mellan fz1 och mt-10, ändå är det sjukt stor skillnad
Skickat från min HTC 10 via Tapatalk
Nej, den Röd-vita i Helsingborg är fulast.
De har haft den där i 3 år
Men kåpa är rätt skönt då man blåser på lite.En fz1s med Copperdawgs speedscreen, eller vad fan den heter, är ju riktigt jävla läcker och får det att rycka lite i baguetten. Men kåpa och ABS också lägger på en sådär 15kg, inte allt för oväsentligt i sammanhanget ????
Skickat från min D6503 via Tapatalk
Jag gillar nog allt kåplöst mest. Ger mer känsla och fartupplevelse utan att behöva bränna på i 300km/h.Men kåpa är rätt skönt då man blåser på lite.
Dock tappar man lite bus-känsla med kåpa.
Svårt val. En av varje vore inte dumt!
När jag kollade runt på street racers föll jag för CB1000R. Med abs såklart
Nja, Hondan kom ett år efter, så ingen större skillnad därOm jag tippar. FZ1 är en äldre konstruktion än Hondan = billigare
Cb1000r har bättre chassi än fz1 men är otroligt mycket tråkigare. Z1000 har bättre vrid men känns klen på toppvarv.. Fz1 ftw!Jag gillar nog allt kåplöst mest. Ger mer känsla och fartupplevelse utan att behöva bränna på i 300km/h.
Cb1000r provade jag med, och gillade. Ser dessa och Z1000 som väldigt snarlika hojar där små saker gör att dom tilltalar olika. Fz1 är dock den som ger överlägset mest valuta för pengarna. Priserna på dom är av någon anledning ordentligt mycket lägre än cb1000r och Z1000. Sen är där mest power i fz1 med. Och så gillar jag utseendet och ljudet från de 20-ventilerna när de skriker. Dessa saker avgjorde mitt köp
Skickat från min D6503 via Tapatalk
Nåt sånt ja..Cb1000r har bättre chassi än fz1 men är otroligt mycket tråkigare. Z1000 har bättre vrid men känns klen på toppvarv.. Fz1 ftw!
Skickat från min HTC 10 via Tapatalk
Nu ligger pärlan på blocket! Kom å köp!!
Ey, varfo do sälga?Nu ligger pärlan på blocket! Kom å köp!!
Där ser man. Bra hojar båda. Har dock väldigt svårt för utseendet på mt10 tyvärrHar velat fram och tillbaka och sneglat på superdukes och MT-10r så jag tänkte blir den såld så blir den annars får den bo kvar också kanske det blir ECunleashed
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |