Tack för tipset.
Är jag puckad, men jag kan fasen inte utläsa om priset är för 1 eller 2 skivor.
Tack för tipset.
Är jag puckad, men jag kan fasen inte utläsa om priset är för 1 eller 2 skivor.
Står inget om det iaf men det är två skivor på bilden så nog två Droppa ett mail och fråga för säkerhets skull..
Jo,det står 2 pcs i den lilla tabellen.
Munstycken FZR 1000 -87
[/URL][/IMG]
Tack! sitter 136 i min nu, inte konstigt att den går kass med orginal luftburk och avgas... frågan är om 136 är nåt dynojet crap.
Hej
Jag har börjat fundera på att också köra Classic Racing med en FZR 1000, vilka modifieringar har du gjort?
Är det ett omfattande reglemente?
Får man byta bakhjulet till 17"?
Mvh Skonte
Har någon öppnat sin styrbox och vill hjälpa mig med följande? http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=5236344#post5236344
Tekniskt sett behöver du inte göra något med hojen förutom att få den att passa med roadracing reglementet, dvs naja och skaffa båt mm.
du får ha 17" se reglementet http://crc.no/filestore/ClassicReglementFormulaRev.08English.pdf
Jag började med min FZR mer eller mindre standard för att uppgradera efter plånbok och tid till slicks, bromsar mm.
och det är klart du ska börja rajsa. börja med att ta licens om du inte har det.
Lycka till
Vilket 17" bakhjul passar bäst utan alltför mycket modifieringar (-märke och modell) och räknas underkåpan som "båt" om den inte är delad eller krävs en separat "låda"?
Har kollat Grevens hemsida på olika kraschkåpor, vilken "modell" valde du och krävdes det mycket modifieringar t.ex. för insugskanalerna?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|