FreddeMT07
Ny medlem
Fett!
Skickat från min mobil!
Fett!
Hej!
Någon som vet om ett Akrapovic Carbon system är ok vid en uppkörning? Har inte kortet än, men är väldigt sugen på att skruva dit ett på min MT-07:a
Tack på förhand!
Tja! Funderar på om man ska skaffa sig en mt07 eller vad man ska göra.
Ni som haft dom ett tag, har ni märkt av några problem?
Hur är dom att åka långt på?
Hur långt kommer man mellan tankningarna?
Dämpningen är ju rätt mjuk, är det ett problem som måste lösas eller går det bra ändå?
Någon som vet om några uppgraderingar till 2017?
Åker en z800 idag och kan uppskatta smidigheten och att körsättet blir ett helt annat, men är risken stor att jag kommer tröttna tro?
Överlag verkar det som en trevlig hoj, mest orolig över bak och framdämpning ´och hur byggkvaliten är.
Så om man fixar dämpning och nytt avgassystem är man uppe runt 75 papp ungefär. Gasresponsen har jag hört är sådär med ett rätt bra glapp i gashandtaget?
Hört om korrosionsproblem också, är det en myt eller hur ser det ut med det?
Vilka andra hojar med samma smidighet bör man titta på för dom pengarna? Eller är det värt att lägga pengarna på att ordna fram en perfekt mt07:a?
Tror att man kan bygga en väldigt rolig stunt hoj iaf. Hur är det med motocage? Enbart för syn eller fyller grejerna nån funktion?
Ser ut att vara samma som jag har. Tror den hjälper lite men mest höjer den utseendet massvis tycker jag!Liten spoiler på plats, tycker mig känna mindre vind runt hjälmen men har inte varit ute på motorvägen och provat ännu, får se om jag hinner det idag.
View attachment 432206
Ser ut att vara samma som jag har. Tror den hjälper lite men mest höjer den utseendet massvis tycker jag!
Skickat från min mobil!
Kul för dig! Tycker det är sjukt roligt att det finns så otroligt mycket att byta och ändra på demJa det gjorde stor skillnad utseendemässigt Bytte även skyddet till kylartanken och locket till bromsvätskebehållaren fram, men fick ingen bra bild på det Börjar ta sig nu iallafall men än finns det att göra
Jag köpte den här.Vad har ni för tail tidy? Några tips?
Lurar på att köpa den här:
View attachment 432263View attachment 432264
Yamaha FZ 07 FZ-07 MT 07 MT-07 Fender eliminator Tail Tidy 2014 - 2017 BLACK P/L
Hittat på ebay: http://stores.ebay.co.uk/customizedbikeparts
Vad har ni för tail tidy? Några tips?
Lurar på att köpa den här:
View attachment 432263View attachment 432264
Yamaha FZ 07 FZ-07 MT 07 MT-07 Fender eliminator Tail Tidy 2014 - 2017 BLACK P/L
Hittat på ebay: http://stores.ebay.co.uk/customizedbikeparts
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |