slangklämman
Medlem
satt dit styrändsspeglar. blev bra, får se hur länge dem håller hehe
Skickat från min iPhone med Tapatalk
För att frånbörjan varit väldigt skeptisk till denna lilla hoj så kan jag efter nästan 300mil på 45dagar säga att det är en fantastisk hoj för vad man betalar! Visst fjädringen kunde varigt bättre och den kunde ha lite snyggare finnish men för priset så är den oslagbar! Kört nästan allt annat i samma klass och den står klart ut i mängden! Motorn är rikitgt härlig och har en fantaskigt vrål när man gasar lite, den känns betydligt lättare och roligare att handskas med än jag förväntade mig. Jag bytte från en ktm 660 för att skaffa något mer pendlar vänligt men jag tycker nog denna är busigare trots att den väger 50kg mer.
Tycker den funkar bra till allt. Man sitter helt ok, bra bränsleekonomi och är lagom busig när man vill köra lite, det är ingen raket direkt men går enkelt på bakhjulet i 3an om man vill. Frånbörjan tyckte jag vindfånget var riktigt jobbigt men efter att ha monterat en liten ruta så blev det klart bättre. Från att tycka det är obekvämt i 110 så går det att ligga 130 längre sträckor utan problem.
Sen funderar jag lite på om det är värt att mappa om hojen efter pipan? Jag tycker den går snålt i det lägre registret men enl yamaha så ska pipan lira fint med hojen utan att mappa om? Känns lite onödigt kan man tycka när man förmodligen säljer den om ett tag ändå samt att man rubbar garantin. Har ni upplevt stor skillnad efter att ni mappat om den och hur gjorde ni isåfall? Prövat med annat luftfilter osv?
Sen så måste jag ladda upp en bild på årets kanske sista tur:View attachment 439631
bra eller anus?
View attachment 439727
Blev en MT idag.. en 2015.
Ska snygga till den lite i vinter och sen blir det att fixa mc-kortet så fort som möjligt nästa år.
View attachment 439727
Blev en MT idag.. en 2015.
Ska snygga till den lite i vinter och sen blir det att fixa mc-kortet så fort som möjligt nästa år.
Grattis. Och lycka till med kortet. vad ska göras i vinter på hojjen då och vad har du för mods på den nu el är den original? Mvh
Lätt snyggaste färgen! Ångrar att jag inte väntade tills en dök upp..
Tycker din är riktigt snygg i färgen runt tanken.
Är väl någon mörk grå aktig va??
Skulle kunna tänka mig den färgen du har på min hoj till mina blå fälgar och blåa ramen.. hade suttit riktigt fint.
Om det är någon som är sugen på att göra ett färgbyte från vit till grå, säg till!
Jag har en mattgrå 2014 och skulle vilja byta till vit. Det är bara 5 kåpor som behöver bytas!
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|