Monterat nya svart/blå handtag. Böjbara och justerbara i längd och avstånd på både koppling och broms.
Färg som matchar hojens blåa rätt så bra.
View attachment 440018
Snygga! Fabrikat?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Monterat nya svart/blå handtag. Böjbara och justerbara i längd och avstånd på både koppling och broms.
Färg som matchar hojens blåa rätt så bra.
View attachment 440018
Snygga! Fabrikat?
Ciao, jag blir lite småsugen på en mindre, smidigare hoj men vill samtidigt kunna köra touring.
Kör nu en Yamaha FZ1-Fazer och är lite konfunderad på om jag kommer bli besviken
En annan grej, har det hänt något mellan modellerna sedan den kom?
Har Hobbex slutat med sitt gashandtag ”för snabba och riviga starter”?
Tänkte köpa ett gashandtag från en r6a så man inte behöver vrida ett helt varv runt styret för 100% gas. Någon här som har prövat det på sin? hur blev det? Någon som har koll på vilken årsmodell man ska beställa isåfall?
Jag köpte en gasrulle från motion pro som passade. Det ska vara 01-0094, tror jag klickade i att jag skulle ha till en kawasaki kx450f för att få fram rätt. Köpte på motoaction.se, 238 kr med frakt. Det svåra var att få av handtaget från orginalrullen. Har ingen tryckluft men det gick lätt när jag fick in lite olja. Glöm inte förlänga vajern annars går den för trögt. Har inget glapp alls nu. Förutom kedjan då. Funderar på att spänna den lite mer än vad som står i boken. Riktigt mycket glapp där.
Innan jag bytte blev det inte riktigt att man vred gasen fullt ut. Nu går han på fullt nästan hela tiden haha. Känns som man har trimmat hojen. Tycker inte alls den blev svårkontrollerad eller för känslig. Mycket lättare att revmatcha nu. Man har tillgång till all kraft precis när man vill.
Det var ingen direkt repa men lacken är typ borta på ett litet ställe där Orginal speglarna satt monterade. Inget stort men det var avgörande för att jag skulle veta att vi haft samma hojrepor?
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning