Blev ägare till en MT-09:a race blue i veckan och har en fråga, Vad finns det för nummerplåtshållare som inte är så jäkla kort men mera clean än original?
Mvh
Peter
Någon koll på vad Yamahas egna kostar? Eller fick du med den?
Hmpf, även märkesförsäkringen ligger på över 12k helåret för mig. Skulle få betala mer per månad för försäkringen än för hojen. Nää, får hålla mig kvar med min stånka ett tag till. Men jag älskar looken på MT-09, den är så jävla snygg..
Grattis till köpet! nu finns det 4st i lilla piteå.. finns massor på ebay.de tex. kommer dock göra en själv då alla man hittar är lite för långa
Vet någon om det är någon skillnad på stötdämparna mellan vanliga mt09 samt street rally?
Vad skoj med några st. i Piteå!
Vad är det för färger på mt09rna i Piteå?
Någon som har förslag på vad man kan göra med de ruskigt tråkiga gråa gaffelbena ?
Bara jag som tycker den amerikanska race blue varianten med helt svart ram och guldiga gafflarna borde finnan i Europa också?
Undrar även om någon har en aning om vad dynan från street rally kan kosta?
Grattis till nya hojen. Jag beställde och fick Yamahas "tillbehörshållare" monterad i samband med att jag köpte min. Finns säkert snyggare att få tag på men jag tycker denna funkar för mig.
View attachment 400507
Lasse/[/QUOTE
vad fick du betala för monteringen av reg plåthållaren?
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|