1 tillåter mer lyft än 3Hur ska jag tolka de olika nivåerna av antilift, 1,2,3 och off? Vid en omkörning idag kunde jag konstatera att 2 inte betyder att hjulet inte lyfter från marken.
1 tillåter mer lyft än 3Hur ska jag tolka de olika nivåerna av antilift, 1,2,3 och off? Vid en omkörning idag kunde jag konstatera att 2 inte betyder att hjulet inte lyfter från marken.
Tillåter 3 lyft? Jag har bara kört 14 mil med den så det är skönt att veta vad man ska vänta sig.1 tillåter mer lyft än 3
Det vet jag inte men misstänker att den borde hålla nere hjulet i de flesta situationer. Bara att dra fullt på ettans växel och testa.Tillåter 3 lyft? Jag har bara kört 14 mil med den så det är skönt att veta vad man ska vänta sig.
jag är lat, när jag pendlar till jobbet har jag vanliga skor och jeans men har skyddsjacka, ryggskydd och handskar. ska jag ut och köra lite roligare kör jag fullt gearEn nyfiken fråga, vad har ni för typ av kläder när ni åker?
Skinnställ?
Street, typ jeans och hoodie?
Typ av skor?
Jag kör nästan alltid med Lindstrands mc-jeans, tcx x-blend bruna mc-boots, richa hipora skinnhandskar och sen en rukka gore-tex med alla skydd i (även ryggskydd).En nyfiken fråga, vad har ni för typ av kläder när ni åker?
Skinnställ?
Street, typ jeans och hoodie?
Typ av skor?
Det är det absolut. Jag har min kvar 4 år efter jag tog kortet. Jag känner knappt fortfarande nåt behov av nåt värre tbh.Fick gjort 100 mila service igår inkl systemuppdatering (recall)
Så nu kan man gå lite hårdare på gaasssen.
De e rätt bra knuff i dom alltså..
Toa först, sen på med kläderna o ut o köraHur gör ni för att slippa en brun rand över hela ryggen? Kör bara i solsken?
Jag hade kvar original skylthållare, den fyllde en funktionHur gör ni för att slippa en brun rand över hela ryggen? Kör bara i solsken?
Jag har funderat på att göra en bakskärm av något slag, men det blir inte vackert. Har beställt en förlängning av flärpen i framänden av "hjulhuset", men tvivlar på att det räcker.Jag hade kvar original skylthållare, den fyllde en funktion
Svar Ja! Tycker alltid man skall ha med originaldelar. Kan behövas vid besiktning (systemet) och dessutom kommer det underlätta för dig när du säljer nästa gång...Tittar på en ny MT-09 med Akra och komfortsadel monterat. Borde man få org system och sadel med på köpet?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|