Hallå Hej
Någon som köpt Pax handtag el liknande till nya MT 09 (2021 ->)?
Söker efter något för att kunna surra lite packning/drybags "om" man skulle ta en lite längre tur. Verkar ju finnas färdiga hål/skruv för det.
View attachment 467417
Såg ju helt okej ut. Yamahas orignaltillbehör? Va kostade den?jag köpte packhållaren för att ha som 'skjutshandtag' men kommer inte sätta på någon box. tycker det blev snyggare med den på också
1695:- och ja den är orginalSåg ju helt okej ut. Yamahas orignaltillbehör? Va kostade den?
En annan fråga - vad är det för avg system du satt på?
Det är rätt stora förändringar. Större motorkapacitet (+ ca 40cc) och många nya komponenter i motorn. Chassit är nytt, design / fronten m.m.Roligare att skriva här än att använda google.
Vad är det egentligen som skiljer årets version från föregående? Annan framlykta är givet, men annars då?
Det är rätt stora förändringar. Större motorkapacitet (+ ca 40cc) och många nya komponenter i motorn. Chassit är nytt, design / fronten m.m.
Tyvärr kan jag inte uttala mig om hur den är att köra då jag köpt helt utan att testa. Haft två tidigare Mt 09 och det är ett fantastiskt paket för pengarna . Fronten på den nya tar nog lite tid att vänja sig vid men den ser/upplevs bättre IRL tycker jag och en flyscreen hjälper till.
satt på vid köp men det är Yamaha tillbehör så vilken återförsäljare som helst kan beställa hem. Annars finns det säkert ngn bra fr R&G att köpa fr Hojstyling.se eller snarlik handlare.får man fråga vars du köpt din Tail tidy? Letat som tusan men verkar vara svårt att få tag i Sverige ?
Aha kanske är den här Yamaha säljer ändå, såg så ”lång” ut på bilen på yamahas hemsida ? blir nog att beställa en då!satt på vid köp men det är Yamaha tillbehör så vilken återförsäljare som helst kan beställa hem. Annars finns det säkert ngn bra fr R&G att köpa fr Hojstyling.se eller snarlik handlare.
Hoppas få lite hjälp inför köp.
Är på jakt efter en mt09 runt 2013-2014 som gått kanske under 2000. vad är rimligt att betala för dem. Förstår att det skiljer men vad brukar dem ligga runt? Sett flera som ligger över 60. Tycker det verkar lite överkant men som sagt har inte spanat tidigare.
Har en 2014 till salu om du är intresserad enda ägaren gått 2050 mil full servadHoppas få lite hjälp inför köp.
Är på jakt efter en mt09 runt 2013-2014 som gått kanske under 2000. vad är rimligt att betala för dem. Förstår att det skiljer men vad brukar dem ligga runt? Sett flera som ligger över 60. Tycker det verkar lite överkant men som sagt har inte spanat tidigare.
Ja det är Yammas - men de har med en "förlängare" som man helt enkelt skiter i att använda..Aha kanske är den här Yamaha säljer ändå, såg så ”lång” ut på bilen på yamahas hemsida ? blir nog att beställa en då!
MT-09 SP - motorcycles - Yamaha Motor
Den officiella produktsidan för MT-09 SP. Sidan innehåller tekniska specifikationer, hämtningsbara media och en översikt över relaterade tillbehör.www.yamaha-motor.eu
Har en fråga som jag hoppas någon har koll på.
Har en mt-09 2019årsmodell som rullat dryga 1200 mil just nu.
Köptes i slutet av augusti 2021 och servades i slutet av juli 2021 (1000mil service).
Vet någon hur det ser ut med när jag senast måste serva hojen för att bevara garantin?
Vill ju helst bevara min 5 års garanti.
Eller ska man skippa det och serva den själv?
Vet någon vad för service som görs när det är mellan 1000 och 2000 mil?
Tack
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |