Jävligt fina bilder! Min hoj kommer se nästan exakt lika dan ut strax när jag får på samma avgassystem som du har på din bara att jag har lilla fly screenen på också. Kommer dock även byta till snyggare broms- och kopplingshantag så fort de kommer från ebay.
Får ansluta mig till gänget! Plockade ut en sprillans night fluo idag! Kört ca 20mil och röven känns kan jag lova, förhoppningsvis så mjukar sadeln upp sig samt att röven vänjer väl sig tillslut. Annars får det väl bli en comfort sadel.
Valet stod mellan denna och en kawasaki z900, gillade både två som fan! Bra på sina sätt men mt 09 lockades mest med sin grymma motor! Egentligen kändes kawan bättre på det mesta men den brutala yamahan gick inte att få ur huvudet!
Får ansluta mig till gänget! Plockade ut en sprillans night fluo idag! Kört ca 20mil och röven känns kan jag lova, förhoppningsvis så mjukar sadeln upp sig samt att röven vänjer väl sig tillslut. Annars får det väl bli en comfort sadel.
Valet stod mellan denna och en kawasaki z900, gillade både två som fan! Bra på sina sätt men mt 09 lockades mest med sin grymma motor! Egentligen kändes kawan bättre på det mesta men den brutala yamahan gick inte att få ur huvudet!
Piss. Fick precis reda på att avgassystemet jag skulle montera på nu på fredag är restnoterat till augusti..
Någon som har tips på ett system för årsmodell 17?
Är det akrapovic systemet du pratar om?
Japp, den med carbon (racing?).
Japp, den med carbon (racing?).
Min handlare pratade om att de hade leverans problem med dessa till mt 09.
Själv funderar jag på om detta kan vara något? https://m.blocket.se/jonkoping/Avgassystem_IXIL_XTREM_Evo_Yamaha_MT_09___Tra_60824507.htm
Ah, kyrkan i Seglora misstänker jag.
Fina vägar där ute!
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati