Tackar! Väldigt trevlig hoj att köra, har inte hunnit mer än från firman och hem. Men semestern startar nästa vecka. Sitter Akra helsystem på, så det låter inte helt fel heller.Grattis! Går den fint?
Sent from my ONE E1003 using Tapatalk
Tackar! Väldigt trevlig hoj att köra, har inte hunnit mer än från firman och hem. Men semestern startar nästa vecka. Sitter Akra helsystem på, så det låter inte helt fel heller.Grattis! Går den fint?
Tack och bock!Grattis som fan och välkommen till "klubben"
Tackar! Väldigt trevlig hoj att köra, har inte hunnit mer än från firman och hem. Men semestern startar nästa vecka. Sitter Akra helsystem på, så det låter inte helt fel heller.
Tackar! Väldigt trevlig hoj att köra, har inte hunnit mer än från firman och hem. Men semestern startar nästa vecka. Sitter Akra helsystem på, så det låter inte helt fel heller.
Grattis själv, sjukt nöjd hittills.Började även jag semestern med en likadan hoj å färg som du, dock inget akra. Grattis!
hur många mil har ni lyckas få ihop på era hojar i år?
min har rullat en bit över 160mil och ska in på sin första service imorgon
Är det någon som köpt andra backspeglar till sin MT09?
Funderar på dessa http://www.ebay.com/itm/1-Pair-7-8-22mm-Motorcycle-Rear-View-Black-Handle-Bar-End-Side-Rearview-Mirrors-/112330280971?epid=22003947157&hash=item1a2768100b:g:15gAAOSwTuJYwVtW&vxp=mtr.
Tycker det är lite svårt att se bakom mig så man får vrida på sig och hålla på för att se förbi axlarna/armarna. Dessa kommer lite längre ut så det borde gå lättare.
Någon som hittat ännu snyggare styrändesbackspeglar?
Någon som fixat usb-adapter på sin 2017?
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|