Hämtade ut min nya MT-09 ABS idag, snöblandat regn men i alla fall plusgrader.
View attachment 399426
Härligt !
Men du verkar ha ångrat dig, ser den på Blocket
Själv ska jag hämta min imorrn, det känns bra
Du är bara rädd att hon provar, och blir förälskad
Ser att MT-07:an väger 10kg mindre, och är 10mm lägre i sitthöjd, så det kan också vara avgörande ibland.
Väl mött, och hoppas att det går bra !
Var inne på mascot motor idag och dreglade över nya mt-09 en stund. Hade sedan tidigare varit ganska så säker på att det skulle inhandlas en street triple till våren men blev kär i yamahan. Efter mycket övervägande och en tur till närmaste triumph återförsäljare blev saken klar. Yamahan kändes och såg bättre ut. För att vara säker på att få just min färg, (de hade bara ett ex kvar i varje färg och skulle ej få in fler ex i år), så slängde jag in handpenningen och saken var klar. Galet nöjd med beslutet och min nya pärla förväntas anlända i slutet av denna månaden!
Utan en provkörning ?
Grattis, själv blir det en triple
Yes! Finns tyvärr ingen möjlighet till provkörning eftersom det inte kommer finnas några demohojar att tillgå, i alla fall inte häromkring. Som sagt mascot hade bara en hoj kvar i varje kulör och mt-09an säljer sjukt bra så fick vara snabb och slå till direkt. Just yamahas slutfinish och känsla för detaljer samt den otroligt balla kulören med flakes i var det som fick mig på fall. Även det breda styret var ett stort plus i en Cross/enduroåkares ögon!
Har läst på mig ordentligt och har svårt att se att jag skulle bli allt annat än nöjd med beslutet
Tack ska du ha! Är övertygad om att även triplen är en grym fighter
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |