Yamaha MT-09

2Wheeldrive

Nu kör vi!
Gick med
9 Mar 2005
Ort
Avesta
Hoj
BMW 850 GSA Triumph T100 Bonneville
Härligt!
Då vet man vart man ska gå om man bestämmer sig för en MT-09 :tummenupp
 

aba123

Ny medlem
Gick med
18 Sep 2014
Ort
eskilstuna
Hoj
Yamaha MT09
Då var det monterat, perfekt passform:), inget som helst brytande och bändande
film kommer senare
köpte det direkt från CARPIMOTOsIMG_0225[1].JPG hemsida beställde den 28/11 levererat med FEDEX hemma 2/12
snabba ryck Passa på att lägg in det på önskelistan snart jul
 

GreenDragon

Ny medlem
Gick med
8 Feb 2009
Ort
Halmstad
Hoj
Husqvarna 701 Enduro -17 Honda VFR 750 -93
Då var det monterat, perfekt passform:), inget som helst brytande och bändande
film kommer senare
köpte det direkt från CARPIMOTOsView attachment 413791 hemsida beställde den 28/11 levererat med FEDEX hemma 2/12
snabba ryck Passa på att lägg in det på önskelistan snart jul

Låter det fint? mullrigt? Svårt att avgöra från youtube hur dom låter tycker jag!
 

isidor 1

Sporthojsnörd
Gick med
18 Nov 2010
Ort
Ulricehamn
Hoj
ktm690 enduro r 2011Yamaha MT09 årsmod14 Honda vtr 07såld Kawasaki er6F 09 såld defenda pro250x års mod 12 såld Suzuki 350 L ÅRS MOD 91 såld husqwarna wr360 års mod 95 såld atv hi-bird 200cc såld
Ser bra ut, vad jag läst så ska det systemet ge några hk mer än det accrat som dom säljer på yamahas hemsida till mt09
 

graniskungen

www.umcc.nu
Gick med
9 Jan 2004
Ort
Úmeå
Hoj
Rgv250-89 såld,xj600-92såld,fzs600-03inlöst, suzuki gsf 650-09 såld MT-09
Jag körde min i bänk orginal. strax effter så bromsades en mt-09 i samma bänk med orginal akra system vart ca 8hk+ . och utan pc på den lät det som.
 

Nisbel

Ny medlem
Gick med
5 Jun 2014
Ort
Norrköping
Hoj
Yamaha MT-09 -14
Ser bra ut, vad jag läst så ska det systemet ge några hk mer än det accrat som dom säljer på yamahas hemsida till mt09

http://www.akrapovic.com/#!/motorcycle/product/road/14814?brandId=41&modelId=339&yearId=1868

http://www.akrapovic.com/#!/motorcycle/product/road/15107?brandId=41&modelId=339&yearId=1868

Skillnaden på dom...

Båda såldes som originaltillbehör på Yamahas hemsida från början, men bara det ena går att få lagligt med katalysator-tillsatsen.
 
Last edited:

Rebbas

Ny medlem
Gick med
11 Nov 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Yamaha MT-09
Hej alla MT-09 förare.
Om någon är intresserad av ett Akrapovic Titan helsystem till en MT-09 så känner jag en kille vid namn Joakim som är intresserad av att sälja sitt.
Det är monterat av Yamaha Helsingborg.
Systemet och Joakim finns i Stockholm.
Ni kan kontakta Joakim på 0706-983011

Det är detta systemet
http://www.yamaha-motor.eu/se/produ...accessories&partcode=90798-32401-00&year=2014

Pris idé 9500:-

//Daniel
 

Jocke_G

Ny medlem
Gick med
16 Dec 2014
Ort
Rönninge
Hoj
MT-09
Japp, här är jag! Systemet finns att beskåda och lyssna till i Tumba. Systemet är i fint skick och har inte gått många mil som sagt var, inga skrapmärken - fotpinnarna släpar betydligt tidigare! :tummenupp

Bara att hojta till om ni är intresserade.
 

Lankfisher46

Ny medlem
Gick med
7 May 2008
Ort
Finspång
Hoj
Yamaha MT09 Deep Armor
Japp, här är jag! Systemet finns att beskåda och lyssna till i Tumba. Systemet är i fint skick och har inte gått många mil som sagt var, inga skrapmärken - fotpinnarna släpar betydligt tidigare! :tummenupp

Bara att hojta till om ni är intresserade.

Hej alla MT-09 förare.
Om någon är intresserad av ett Akrapovic Titan helsystem till en MT-09 så känner jag en kille vid namn Joakim som är intresserad av att sälja sitt.
Det är monterat av Yamaha Helsingborg.
Systemet och Joakim finns i Stockholm.
Ni kan kontakta Joakim på 0706-983011

Det är detta systemet
http://www.yamaha-motor.eu/se/produ...accessories&partcode=90798-32401-00&year=2014

Pris idé 9500:-

//Daniel

Jag tar systemet om han kan släppa det för 7000kr. Kommer och hämtar det så slipper han skicka det.

Mvh Danne
 

Lankfisher46

Ny medlem
Gick med
7 May 2008
Ort
Finspång
Hoj
Yamaha MT09 Deep Armor
Japp, här är jag! Systemet finns att beskåda och lyssna till i Tumba. Systemet är i fint skick och har inte gått många mil som sagt var, inga skrapmärken - fotpinnarna släpar betydligt tidigare! :tummenupp

Bara att hojta till om ni är intresserade.

Som jag sa till dig igår.. Vi möts halvvägs, för 8250 kan du komma och hämta det. :)

Jo jag vet men då blir det inte värt för min del utan då får jag köpa nytt. Ville bara meddela mitt bud i tråden då annonsen kom ut. :)
 

Jocke_G

Ny medlem
Gick med
16 Dec 2014
Ort
Rönninge
Hoj
MT-09
Jo jag vet men då blir det inte värt för min del utan då får jag köpa nytt. Ville bara meddela mitt bud i tråden då annonsen kom ut. :)

Eh, ja? Och poängen med det är?

Antar att någon annan är villig att köpa ett nästan nytt system och tjäna 1000 kr i timmen för att åka en bit, som det hade blivit i ditt fall. Istället för att åka en annan bit och köpa hos lokala handlaren.
 
Last edited:

Lankfisher46

Ny medlem
Gick med
7 May 2008
Ort
Finspång
Hoj
Yamaha MT09 Deep Armor
Eh, ja? Och poängen med det är?

Antar att någon annan är villig att köpa ett nästan nytt system och tjäna 1000 kr i timmen för att åka en bit som det hade blivit i ditt fall istället för att köpa hos lokala handlaren.

Ja det finns det säkert. Jag la mitt bud för att visa vad jag var villig att betala. Men jag förstår att du väljer pris och du väljer även vem du vill sälja till. Inte min mening att göra dig irriterad. Ber om ursäkt för det om så är fallet.
 

isidor 1

Sporthojsnörd
Gick med
18 Nov 2010
Ort
Ulricehamn
Hoj
ktm690 enduro r 2011Yamaha MT09 årsmod14 Honda vtr 07såld Kawasaki er6F 09 såld defenda pro250x års mod 12 såld Suzuki 350 L ÅRS MOD 91 såld husqwarna wr360 års mod 95 såld atv hi-bird 200cc såld

Jocke_G

Ny medlem
Gick med
16 Dec 2014
Ort
Rönninge
Hoj
MT-09
Ja det finns det säkert. Jag la mitt bud för att visa vad jag var villig att betala. Men jag förstår att du väljer pris och du väljer även vem du vill sälja till. Inte min mening att göra dig irriterad. Ber om ursäkt för det om så är fallet.

Är inte irriterad bara lite förvånad då du la det priset igår och jag meddelade då att det inte var intressant. Nog för att jag nyss fyllt 40 men så dement är jag inte minns vad du ville betala igår.
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top