Biltmore
Blood Group: Red
Yes! vi har två st 2015 inne just nu, vit/race blue.
Yamaha Center?
Yamaha Center?
Då var det monterat, perfekt passform, inget som helst brytande och bändande
film kommer senare
köpte det direkt från CARPIMOTOsView attachment 413791 hemsida beställde den 28/11 levererat med FEDEX hemma 2/12
snabba ryck Passa på att lägg in det på önskelistan snart jul
Ser bra ut, vad jag läst så ska det systemet ge några hk mer än det accrat som dom säljer på yamahas hemsida till mt09
Japp, här är jag! Systemet finns att beskåda och lyssna till i Tumba. Systemet är i fint skick och har inte gått många mil som sagt var, inga skrapmärken - fotpinnarna släpar betydligt tidigare!
Bara att hojta till om ni är intresserade.
Hej alla MT-09 förare.
Om någon är intresserad av ett Akrapovic Titan helsystem till en MT-09 så känner jag en kille vid namn Joakim som är intresserad av att sälja sitt.
Det är monterat av Yamaha Helsingborg.
Systemet och Joakim finns i Stockholm.
Ni kan kontakta Joakim på 0706-983011
Det är detta systemet
http://www.yamaha-motor.eu/se/produ...accessories&partcode=90798-32401-00&year=2014
Pris idé 9500:-
//Daniel
Japp, här är jag! Systemet finns att beskåda och lyssna till i Tumba. Systemet är i fint skick och har inte gått många mil som sagt var, inga skrapmärken - fotpinnarna släpar betydligt tidigare!
Bara att hojta till om ni är intresserade.
Som jag sa till dig igår.. Vi möts halvvägs, för 8250 kan du komma och hämta det.
Jag tar systemet om han kan släppa det för 7000kr. Kommer och hämtar det så slipper han skicka det.
Mvh Danne
Annars så kan du få köpa mitt system för 7000:-
Dock är det inget Akrapovic utan ett Arrow.
Det finns db-killer med.
Lika som i nedanstående länk.
https://www.youtube.com/watch?v=oBK...jag tycker att det ser snyggast ut. //Danne
Jo jag vet men då blir det inte värt för min del utan då får jag köpa nytt. Ville bara meddela mitt bud i tråden då annonsen kom ut.
Eh, ja? Och poängen med det är?
Antar att någon annan är villig att köpa ett nästan nytt system och tjäna 1000 kr i timmen för att åka en bit som det hade blivit i ditt fall istället för att köpa hos lokala handlaren.
Annars så kan du få köpa mitt system för 7000:-
Dock är det inget Akrapovic utan ett Arrow.
Det finns db-killer med.
Lika som i nedanstående länk.
https://www.youtube.com/watch?v=oBK5oyv1ZL8
//Daniel
Varför säljer du det? är det lagligt för gata?
Ja det finns det säkert. Jag la mitt bud för att visa vad jag var villig att betala. Men jag förstår att du väljer pris och du väljer även vem du vill sälja till. Inte min mening att göra dig irriterad. Ber om ursäkt för det om så är fallet.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|