Yamaha MT-09

K-JACK

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2014
Ort
Skövde
Hoj
husqvarna 701 SM
Jag är grymt sugen på en MT09 nu!. Någon som vill sälja sin till mig?:D:)


PM!!:tummenupp
 

K-JACK

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2014
Ort
Skövde
Hoj
husqvarna 701 SM
Oo hur kunde ja missa dom .. Den andra där ser ju riktigt lovande ut :). Får nog bli att kolla närmare på den :tummenupp
 

GreenDragon

Ny medlem
Gick med
8 Feb 2009
Ort
Halmstad
Hoj
Husqvarna 701 Enduro -17 Honda VFR 750 -93
Oo hur kunde ja missa dom .. Den andra där ser ju riktigt lovande ut :). Får nog bli att kolla närmare på den :tummenupp

Den andra är grymt snygg samma färg som min! Helt klart den snyggaste och måste ses i verkligheten!!
Hoppas du får tag i någon, du lär inte ångra dig! :tummenupp
 

Nisbel

Ny medlem
Gick med
5 Jun 2014
Ort
Norrköping
Hoj
Yamaha MT-09 -14
Hämtade lite godis på posten idag...

Belly pan från Powerbronze
Single Seat från Pyramid
Kåpor för att fylla hålrummet under sadeln också från Pyramid
Kylarkåpor från Puig
Broms- och kopplingsgrepp från Strada 7

Nu jäklar blir det garagetid i mellandagarna.

Och nästa höst blir det omlackering av alla prylarna samt tank och framskärm.:yoparty
 

Lankfisher46

Ny medlem
Gick med
7 May 2008
Ort
Finspång
Hoj
Yamaha MT09 Deep Armor
Hämtade lite godis på posten idag...

Belly pan från Powerbronze
Single Seat från Pyramid
Kåpor för att fylla hålrummet under sadeln också från Pyramid
Kylarkåpor från Puig
Broms- och kopplingsgrepp från Strada 7

Nu jäklar blir det garagetid i mellandagarna.

Och nästa höst blir det omlackering av alla prylarna samt tank och framskärm.:yoparty

Schysst! Va blir det för färg på sakerna?

Själv ska jag göra en Deep Armor Street Rally version av min. Vad tror du om det? Har redan bytt sömmen på sadeln från röd till svart och ska snart lackera plast detaljerna till Deep Armor samt lägga på den vita och silvriga randen på framkåpan av SR kittet.
 

K-JACK

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2014
Ort
Skövde
Hoj
husqvarna 701 SM
OJ OJ OJ!!! Deep Armor kan inte bli bättre. Vart köpte du den? Jag gjorde min bästa affär någonsin på min hoj.

Grattis MT09 vän :D


Det blev en resa till GBG. Närmare bestämt Johans MC.
Cykeln har rullat 140mil och fick den till ett vettigt pris!. Jag är super nöjd!! :)
 

Lankfisher46

Ny medlem
Gick med
7 May 2008
Ort
Finspång
Hoj
Yamaha MT09 Deep Armor
Det blev en resa till GBG. Närmare bestämt Johans MC.
Cykeln har rullat 140mil och fick den till ett vettigt pris!. Jag är super nöjd!! :)

Suveränt! Jag hade en väldig tur. Fick bara åka 3mil men hojen va helt orginal. Det som va extra bra va att handlaren hade sett fel på mätaren så den hade inte gått 100mil utan 10mil :D

Fick den för 62000kr med 100mils service gjord. Så nu ska jag invänta Mc mässan och se om man kan få tag på ett Akra titan system med MT loggan på samt lite nya mc kläder.

Vore sjukt kul om vi alla MT ägare kunde göra en träff i sommar någonstans i mitten av detta avlånga land?
 

Lankfisher46

Ny medlem
Gick med
7 May 2008
Ort
Finspång
Hoj
Yamaha MT09 Deep Armor
Någon som vet vart chassi numret sitter? Ska vara någon lapp monterad på hojen med information om vilken färgkod det är på hojen m.m
 

K-JACK

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2014
Ort
Skövde
Hoj
husqvarna 701 SM
Suveränt! Jag hade en väldig tur. Fick bara åka 3mil men hojen va helt orginal. Det som va extra bra va att handlaren hade sett fel på mätaren så den hade inte gått 100mil utan 10mil :D

Fick den för 62000kr med 100mils service gjord. Så nu ska jag invänta Mc mässan och se om man kan få tag på ett Akra titan system med MT loggan på samt lite nya mc kläder.

Vore sjukt kul om vi alla MT ägare kunde göra en träff i sommar någonstans i mitten av detta avlånga land?


Sjukt bra pris! Bara att gratulera:D. Jag fick lägga lite mer men ändå inte i närheten av ny priset:tummenupp. Sen 130mil och precis ny servad gör ju inte saken sämre:).. Vi får väl se om någon styr upp en träff i sommar. Jag kommer!:D:tummenupp
 

GreenDragon

Ny medlem
Gick med
8 Feb 2009
Ort
Halmstad
Hoj
Husqvarna 701 Enduro -17 Honda VFR 750 -93
Sjukt bra pris! Bara att gratulera:D. Jag fick lägga lite mer men ändå inte i närheten av ny priset:tummenupp. Sen 130mil och precis ny servad gör ju inte saken sämre:).. Vi får väl se om någon styr upp en träff i sommar. Jag kommer!:D:tummenupp

En träff i sommar hade varit skitkul! Jag är på!!
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top