Viktor L
Moderator
Bara jag som fått hem papper på en "Säkerhetsåterkallelse" ?
Vad gäller återkallelsen?
Bara jag som fått hem papper på en "Säkerhetsåterkallelse" ?
Jag har fått. Styret håller på och lossna säger de.Bara jag som fått hem papper på en "Säkerhetsåterkallelse" ?
Jag har fått. Styret håller på och lossna säger de.
Skickat från min SM-G930F via Tapatalk
Ouch. Så vad är åtgärden? In till verkstad o byta delar?
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Boka tid så gör de det gratis.
Tror dock inte styret lossnar, har inte varit några incidenter. Är någon färg som gör att muttrar kan *lossna* typ. Men som sagt är bara en säkerhetsåtgärd. Kör på som vanligt vetja
Min 2017 har redan blivit åtgärdad. Den står på Yamaha nu och väntar bara på att få nummerplåten så jag får nog hämta ut den imorgon ( lite off topic sorry )Bara jag som fått hem papper på en "Säkerhetsåterkallelse" ?
Nej men alla som nu kommer in i juni är redan sålda. Det är inte många som kommer in i sverige heller. Yamaha Västerås skulle få tre st varav en är min och de andra två är som sagt redan sålda. Sen kommer det väl några runt om i landet men om man vill ha 2017 detta år lär man beställa nu och hoppas på det bästa. Ändra färger finns det fler av... det är just svart som gått åt överallt i hela europa.Det är alltså kört att få tag på en ny svart 2017?
Ni som åker Mt09 , kör ni vanlig integralhjälm eller hybrid ? Har båda men har lite beslutsångest vilken som passar bäst till hojen
Ni som åker Mt09 , kör ni vanlig integralhjälm eller hybrid ? Har båda men har lite beslutsångest vilken som passar bäst till hojen
View attachment 437463
Nya hojen direkt utanför handlaren.
Det som inte är orginal är: Fly screen, hantagsvärmare, lilla svingregskyltshållaren, blinkers fram och bak och tankpaden. Blir väl nytt avgassystem snart och nya broms- och kopplingshantag. Sen kanske passagerarpinnarna åker med... vi får se hur sugen frugan blir på att åka med.
En bild på min pärla från 2016. Har beställt en liten ruta och tail tidy som ska på så fort det kommer hem !
Riktigt nöjd med hojen !
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |