Det är nog den snyggaste jag sett. Riktigt jäkla snygg!
men MT09 är ju grymt mycket coolare
Ja, den var riktigt nice!
Sugen på att byta till en XSR nu istället kanske?
Det är nog den snyggaste jag sett. Riktigt jäkla snygg!
men MT09 är ju grymt mycket coolare
10 mil i kyligt väder idag. 70 mil hittills, och börjar känna hojen lite mer nu. Snart dags för första service.
Den kunde ju låta lite mer.....hmm, måste nog investera i nytt system.
10 mil i kyligt väder idag. 70 mil hittills, och börjar känna hojen lite mer nu. Snart dags för första service.
Den kunde ju låta lite mer.....hmm, måste nog investera i nytt system.
Jag betalade 7200 för mitt acra carbon. Tycker det var värt varenda slant och nästan lite billigt... men det är inköpspris också.
Fått uppfattningen att många nyare modeller av akra så är det problematiskt att ta
ur db killern. Det skall man ju kunna ha möjligheten att göra enkelt utan borra etc.
Tjena!
Har precis införskaffat mig en Mt09 -2017! Fått några mil på den och jävlar vad nöjd jag är, fruktansvärt rolig mc!
Har en liten fråga angående Flash/PC, sitter nu ett akra carbon utan insats och funderar på att köpa ett KN-filter också, erfarenheter av att flasha? Hört att det gör stor skillnad på dom äldre modellerna men finns väldigt lite info om dom nyare..
fördelar/nackdelar Flasha om ECU för 5000kr eller köpa en Powercommander för ~4500kr?
Någon som lämnat sin ECU till "Flash Stockholm"? verkar som han bara tar 2500kr.
Tack på förhand!
Går runt med samma frågeställning här..... Dock är det ju frågan om Garantier vid ECU flashning. Powercommander kan man ju bara plocka bort innan garantiärende. Men ECU flash har ju sina fördelar över Powercommander såklart. Vart inne på att eventuellt införskaffa mig Woolich eller Ft ECU. Men vet ingen som kan dessa så man kan få en bra individuell mappning. Kör själv med ett Termignoni system som är helt fantastiskt ljudmässigt. Även med DB killer i för stunden.
Någon som vet någon som fått ihop en bra grund mapp för MT-09 2017 ännu?
Jag skulle aldrig göra så att garantin upphör på en ny Yamaha som
har fem års garanti.Det är ju värt dom 2500 som man får ge en
auktoriserad verkstad att göra dessa modifikationer.Yamaha brukar
inte bråka om det skulle bli något problem längre fram om alla grejor
är utförda av fackmän på en auktoriserad Yamaha verkstad.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|