Börjar rycka i Mc tarmen nu. Hoppas min nya hoj kommer lagom till april
Första eller andra veckan i april är vad jag har hört från återförsäljare i Västerås.
Ja alltså ingen vet ju än. Bara en massa gissningar. Men jag menar, det är snöstorm här där jag bor. Känns avlägset med två hjul.Jag hörde slutet på april från en återförsäljare igår. Tydligen Coronan som ställt till det...
Okej det fetmarkerade visste jag inte ?. Jo jag vet att vintern har hållit i sig en ganska lång bit in på våren nu. Hade också snöstorm för någon vecka sedan. Men nu säger 7 dygnsprognosen för Västerås att det ska bli 9-11 plusgrader och sol. Ja jag vet, inte jättevarmt men ändå ?.Ja alltså ingen vet ju än. Bara en massa gissningar. Men jag menar, det är snöstorm här där jag bor. Känns avlägset med två hjul.
Själva motorcyklarna är klara. Transporten är problemet.Okej det fetmarkerade visste jag inte ?. Jo jag vet att vintern har hållit i sig en ganska lång bit in på våren nu. Hade också snöstorm för någon vecka sedan. Men nu säger 7 dygnsprognosen för Västerås att det ska bli 9-11 plusgrader och sol. Ja jag vet, inte jättevarmt men ändå ?.
Jag har akra helsystem med kolfiberblutt, Låter som fan utan db-killer men inte olidligt mycket så jag kör utan.Någon som har Akra racing system och kör utan DB killer ? Går den att leva med? Har den versionen där man för att få ut skiten måste borra ur den lilla svetsloppan..
Då har vi samma system. Bökigt att få tillbaka Db killern ? Satt du dit ngn skruv el liknande för att hålla Db killern på plats? (För man behöver väl borra ut den vid första tillfället?)Jag har akra helsystem med kolfiberblutt, Låter som fan utan db-killer men inte olidligt mycket så jag kör utan.
Provade att peta i db-killern förra sommaren, det gör jag helst aldrig om.
Vi har inte samma system, mitt har en skruv som är dold av en gummiplugg på baksidan av dämparen.Då har vi samma system. Bökigt att få tillbaka Db killern ? Satt du dit ngn skruv el liknande för att hålla Db killern på plats? (För man behöver väl borra ut den vid första tillfället?)
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|