Jag vet inte om du har provat rutan från Puig?@hannuse En hög ruta hjälper inte 100% utan man måste även få bort vinden på sidorna. Så även med en hög gubbruta så är det ingen bra lösning ändå.
Det är aerodynamiken på hojen som borde vara bättre enligt mig från start.
En bil kan vara bra och snygg precis som en hoj.
Alltså, har man en sån fin Yamaha (den äldre) som du har så är man lyckligt lottad i livet och får stå ut med vindbrus oavsett hoj! HahahJag vet inte om du har provat rutan från Puig?
Den tar bort all turbulerns, helt magiskt.
Så problemet går att lösa, i alla fall om man inte är längre än mig, ca 180cm.
Fan vad snygg! Den rutan ser inte alls konstig ut, kanske beror på att du har snygg färgcombo och najsiga krashbars som gör att den ser extremt rejsig ut.
Tack.Fan vad snygg! Den rutan ser inte alls konstig ut, kanske beror på att du har snygg färgcombo och najsiga krashbars som gör att den ser extremt rejsig ut.
Jävlar vad snygg T7:an är. Finns inget inom det segmentet som kommer nära.
Jaja, då får jag vara gladare. Funkar inget annat får det bli en sån ruta.
@hannuse Dum fråga men du kör alltid med hörselskydd va?
Jag har en C3. De säger att den ska vara tystast och det vaf därför jag köpte den. Blev rätt besviken. Den är hyffsat tyst men min sportigare Shoeihjälm är mycket mycket tystare.Najs najs najs! Ser grymt ut. Gött att du tom kan åka utan hörselskydd. Schubert C3 skall ju vara mycket tyst hjälm.
Om en hjälm är så tyst så man slipper öronproppar så är det sjukt imponerande. Jag skulle aldrig kunna åka T7:an med min Caberg evo drift utan proppar, den saken är 100% säkert.
Min tidigare 802-X tror jag var tystare men det var nog för att min R1:a var världens bästa hoj aerodynamiskt… och motormässigt… och körglädjesmässigt… och … und so weiter hahah
Har beställt en Puig sportis.Svindyr och en månads leverans *suck* Blir snyggt som fan och jag får det värsta av turbulensen under hjälmen. Hojen är jävligt vindbrusig ändå. Men ärligt så kommer jag aldrig köra motorväg med den pga av att det är aptrist.
Just nu planeras TET från Halmstad upp till Ullared!
T7:an ska va i skogen!
Fan va nice! Körde själv för första gången i skogen igår! Helvette vad nice att åka på en liten grusväg med tät skog runtomkring sig. Vill nog aldrig köra större vägar efter det!
Helvete va rolig den är på grus jävligt trevlig på asfalt med men grus va ju riktigt roligt!
Kommer bli en rolig sommar
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Ska man ta bort bakre fotpinnar eller inte?
+
viktminskning
Är det bättre vid krash så inte ramen får sig en smäll via fotpinnarna?
Snyggare utan (tror jag)
-
kanske blir ännu mer skador om man lägger hojen i skogen?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|