Läste på T7 forumet och de används duktigt för spänning av packning etc. De får bli kvar, strunta i mitt inlägg.
@Timmy88 Tänkte inte på avgasburken, sant!
Coolt! Håller på att leta efter en bra tailbag som just ska rymma kaffetermos/redbull/kalsonger/ajfån/lunchlåda/2kanelbullarJa det är ju nästan det enda stället att fästa dragremmarna på om man inte vill ha stora rörfästen till väskorna jag har en pakethållare från hepco&becker med en enduristan tailbag på för redbullen och fikat
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Coolt! Håller på att leta efter en bra tailbag som just ska rymma kaffetermos/redbull/kalsonger/ajfån/lunchlåda/2kanelbullar
Den kommer nog att sitta där permanent.
Har beställt en ny northcore drybag 40L rygga som jag ska ha sovsäcken i vid långturer. Sen ett par strumpor i tailbag så e man kittad sen! HohoA jag har inte plockat av min sen jag satt dit den va killen innan som köpt grejerna annars hade jag nog åkt runt med ryggsäck. Smidigt nu för tailbagen är vattentät med
Glädjande besked idag att "min" handlare skulle få in ett extra exemplar av World Raid utgåvan förutom det redan tilldelade, och bokade, exemplaret
Trolig leverans i juni.
Jag var ju tämligen chanslös.Högg du den?
Jag var ju tämligen chanslös.
Skulle bara ta en kaffe, och hämta en reservdel, men....kundupplevelsen gör ju att man blir mottaglig
För att du ska vara optimalt klimatduktig och få en "Approved by Greta" sticker på tanken så måste du behålla de andra hojarna du har.Ja, herregud.
Det här köpet har jag tjänat in i princip omedelbart.
Och för att inte tala om miljövinsten för jordklotet, den här har ju en ännu "grönare stämpel", släpper i princip bara ut alpluft och vatten
Vi måste alla dra vår börda för att göra det vi kan.....efter bästa förmåga
Det är uppfattat!För att du ska vara optimalt klimatduktig och få en "Approved by Greta" sticker på tanken så måste du behålla de andra hojarna du har.
Släpper du iväg någon så kan den ju köras samtidigt som din nya och det vore ju olyckligt.
Det är uppfattat!
Och det brukar bli så, jag har svårt att släppa mina ex, men nu börjar förvaringsvolym att bli någonting som ligger på agendan att utökas.
Ett schysst, avfuktat, kallförråd kommer att vara klart till hösten har jag beslutat om.
Offroad-lunch igen!!!
Den här hojen går från klarhet till klarhet. Jag börjar bli förälskad…
Jag tycker de fick till den svarta färgen riktigt bra. Jag gillar annars mer ”rejs-aktiga” färger men svart funkar alltid.Ruggigt snygg med de nya dekalerna med!
Jag tycker de fick till den svarta färgen riktigt bra. Jag gillar annars mer ”rejs-aktiga” färger men svart funkar alltid.
Kanske drar på lite små röd/vita detaljer men får se. Finns många som klätt ut sina T7or riktigt smakfullt. Tom några amerikanare som lyckats. Hehe
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |