Kurt-Olsson
Gudomlig sporthojare
HELVETTE vad körsugen jag är!!! Snö nu så går inte att köra ens om man står ut med kylan.
Vänta nu Du har 21/18 och dubbdäck finns så snö o is är inget bekymmer har man hår på bröstet kör man hela året
Vilken koll du har! Var Chuck Stearns enduroförare, eller körde han ökenlopp?
Minns att det stod i Bike att Håkan Carlqvist körde en IT 490 i Le Toquet (hette det så?) nåt år.
Ja såklart. men vad var eg skillnaden på IT och YZ? Jag gissar på trimningsgrad, fjädring och utväxling.Det var en yz490 ombyggd för att se ut som en it490. Det syns på bla motorn.
Ja såklart. men vad var eg skillnaden på IT och YZ? Jag gissar på trimningsgrad, fjädring och utväxling.
haha HUR kan dom göra en sån generaltabbe!?
Jaså, t.o.m ramen skiljer? Och hade inte YZ bara fyra växlar, åtm på vissa årsm, där IT hade fem och med större spridning?Ja, nåt sånt jag tror IT har vekare ram också, dom har olika cylindrar och placering av avgasporten vilket väl är vad som avslöjar carlas YZ med störst säkerhet.
Nej, kan inte fatta vem som släppte igenom det. Undrar om högersidan ser likadan ut, isf har den dubbla dämpare!haha HUR kan dom göra en sån generaltabbe!?
Jaså, t.o.m ramen skiljer? Och hade inte YZ bara fyra växlar, åtm på vissa årsm, där IT hade fem och med större spridning?
Nej, kan inte fatta vem som släppte igenom det. Undrar om högersidan ser likadan ut, isf har den dubbla dämpare!
Måste fan köpa en bara för att kolla.
En till Retro (som säkert redan varit uppe)
View attachment 479523
View attachment 479524
Unit Garage custom made special
Customise your bike, making it unique. With special parts made by hand in small exclusive series, built with passion and high quality materials. Performance anwww.unitgarage.com
Jag tycker T7 borde finnas i två versioner. En precis som den Wiseguy länkar till, med hög stänka och smidig med mindre tank och utan vindskydd. Och gärna med tuffare fjädring, lägre utväxling och argare däckmönster.Cool, men fronten på T7 orginal med den låga stänkskärmen fram är det som gör hojen brutalsnygg enligt mig.
Grattis!Idag är det min födelsedag och 4+ grader! Så idag ska kläder på och siktar på att vara ute en timma iaf med Terminator 7:an!
Tack så mycket!Grattis!
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |