Kurt-Olsson
Gudomlig sporthojare
Någon som gjort 700 mila service. Vad landar den på cirka?
700 mila???Någon som gjort 700 mila service. Vad landar den på cirka?
Jorå. Eller har jag missat nåt? Får kolla min servicebok om det står där…700 mila???
Det finns väl inte?
Rimligt ändå, med tanke på kvaliteten på mänskligheten i den delen av världen, arbetet blir väl därefterMysteriet löst! US serviceintervall pekar på 700 mil / 6 mån. Men EU kör 1000 mila eller årligen.
Ja det fårlajagväl tycka stämmer.Rimligt ändå, med tanke på kvaliteten på mänskligheten i den delen av världen, arbetet blir väl därefter
Jag har inte hittat någon genväg hittills.Förresten. Har insett att jag måste ha ett kit för att fixa punktering både bak och fram när jag är ute och kör.
Någon som har trimmat in ett verktygskit som också får plats i sadeln så man slipper ha järn i packningen?
Jag har Rallysadeln så har liiite mer utrymme än OEM sadeln.
Tips: konvertera till slanglöst.
Yepp, det är kommande vinterns projekt ?Tips: konvertera till slanglöst.
Varför hålla på och gorma med en gammal slang. Finns en tape man kan använda
Skickat från min SM-N981B via Tapatalk
Idag blev det träning på schemat!
Hittade en fin ”roundabout” i skogen och körde garagevändningen på grus/sten. Inte enkelt alls och man måste ha lite mer fart än på asfalt för att få runt grejorna.
Blev lite smc inspirerad och åkte och toknitade på grus också både stående och sittande. Alltid en skön känsla när röven slajdar ut lite långsamt.
Sen gillar jag att åka aktivt över mittlinjer av grus/gräs etc när man är ute och kör. Så man inte nojar om man skulle behöva byta spår liksom.
Vad jag ska träna på vidare är 180 stoppsladd . Svettigt värre men kul som fan att öva också och inte bara glida runt.
Haha satan vad duktig den föraren är, får det att se så lätt ut. Jag är i ärlighetens namn lite av en ”dabber” just nu. Teneren känns ändå ganska tung när man sitter på den. Men tror stenhårt på att ”leka och ha kul med rätt teknik” för att blir bättre. Lite som när man ligger med frugan.Här har du målbilden
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|