Det var säkert en informativ video, men jag kunde inte sluta stirra på stegrarinstruktörens offroadpyamas! Det var nog bland det snuskigaste jag sett i MC-klädväg!Meine damen und herren. Då blev man av med oskulden. Första gången jag lär mig åka bakhjul! Riktigt kul är det. Följde denna jedi-master.
Med rallysadeln är det bara hoppa bak lite och sendan preload och gas på det så är vi i luften. Har bara kört på ettan men misstänker att detta går att göra med tvåans växel med.
Jadu, köra hoj är fanemej du bra på! Najs!
Tenere 700 är oerhört lätt att köra på bakhjulet med.
JAg är egentligen inte speciellt bra på det, men med t7an så kan jag nu åka väldigt långt på bakhjulet.
Känner inte så alls själv såklart. Men tack för peppningen ?Jadu, köra hoj är fanemej du bra på! Najs!
24mx.se texHej. Vem säljer innerslang...haft svårigheter att hitta i sverige o behövs för offroad däcken.
Svårt att hitta i Sverige?Hej. Vem säljer innerslang...haft svårigheter att hitta i sverige o behövs för offroad däcken.
Dessa slangar håller bra för enduroåkare med knappt 1bar däcktryck.Jag söker också efter en bra slang som man kan ha med som backup ifall man får punka.
Tack! Har inte orkat leta så detta var perfekt.Dessa slangar håller bra för enduroåkare med knappt 1bar däcktryck.
Michelin Ultra Heavy Duty Innerslang
Grym Slang för motocross och enduro. Michelins UHD Slang är hela 4 mm tjock samt tillverkad av naturgummi. Det är svårt att visa på bild hur bra en slang är. Ni får helt enkelt tro vårt ord, denna slang är helt outstanding när det gäller punkteringsmotstånd.Tack vare sin tjocklek och den...orebromcservice.se
Men fifan vilket pris, är slang så dyrt?Dessa slangar håller bra för enduroåkare med knappt 1bar däcktryck.
Michelin Ultra Heavy Duty Innerslang
Grym Slang för motocross och enduro. Michelins UHD Slang är hela 4 mm tjock samt tillverkad av naturgummi. Det är svårt att visa på bild hur bra en slang är. Ni får helt enkelt tro vårt ord, denna slang är helt outstanding när det gäller punkteringsmotstånd.Tack vare sin tjocklek och den...orebromcservice.se
Känns som michelins tjockslang varit prissatt så senaste 10 åren ,som det nedsatta hos min lokala men du gör ju inte slut på en slang till ett däck oftast heller utan dom går ett antal däckMen fifan vilket pris, är slang så dyrt?
Jaha, okej. Men vid punka, lagar man eller köper ny slang?Känns som michelins tjockslang varit prissatt så senaste 10 åren ,som det nedsatta hos min lokala men du gör ju inte slut på en slang till ett däck oftast heller utan dom går ett antal däck
Jag lagar inte utan byter oftast , 4mm slang är ju främst skogskörning med och lågt tryck då är det genomslagspunka eller nåt som gått igenom som ställt till Punkan , lagar jag så går dom till finndubbskörning eller som reservslang .Jaha, okej. Men vid punka, lagar man eller köper ny slang?
Alla hojar är väl godkände men däremot vissa ej lämpliga. T7:an är inte bästa nybörjarhojen om du frågar mig att köra upp på. Tung och hög.Jag går i tankarna om att byta in min Fazer 600 emot en Tenere 700 men jag undrar om T7:an är godkänd för privat uppkörning?
Det som jag inte riktigt begriper är att när jag läser specs så står det att Teneren har en max effekt på 54kW men under uppkörning måste motorcykeln ha "en nettoeffekt av minst 50 kW". Kan någon förklara hur det fungerar?
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|