Fan vad skönt stuk du fått på den! Hur planeras det att lackeras?
Batterikorgen.
View attachment 408181 View attachment 408182
Klar för SFRO!
View attachment 408183 View attachment 408184
Ser ut att bli riktigt bra! Inköpte mig en Virago -86:a igår som jag skall bygga på. Fick den snorbilligt då den stått i många år efter en marksyning, och just nu inte går starta. Är dock ett budgetprojekt, så jag kommer att behålla orginalsving och gaffel, så jag slipper blanda in RFSO, men ska försöka få dit ekerfälgar på den. Startar en byggnad när jag fått hem den. Du har inte kvar orginalfälgarna, kan tänka mig dom om jag inte har råd med ekerfälgar.
Ser ut att bli riktigt bra! Inköpte mig en Virago -86:a igår som jag skall bygga på. Fick den snorbilligt då den stått i många år efter en marksyning, och just nu inte går starta. Är dock ett budgetprojekt, så jag kommer att behålla orginalsving och gaffel, så jag slipper blanda in RFSO, men ska försöka få dit ekerfälgar på den. Startar en byggnad när jag fått hem den. Du har inte kvar orginalfälgarna, kan tänka mig dom om jag inte har råd med ekerfälgar.
Bra jobbat!
Angående lyse, skulle personligen behålla det rent under sadeln. Var ska du ha regplåten? Kanske lysen ihop med den?
coolt bygge! undrar bara hur en egentillverkad sving går egendom besiktningen?? har dålig koll planerar själv att bygga en cafe racer
Du hade fått dom av jag har tyvärr inget kvar. En del av dealen med killen jag köpte den av var att jag lämnade tillbaka allt jag inte behövde.
Men MrMadMax hade visst så kolla med honom=)
Snygg sadel!!
Är rutmönstret sytt?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring