Enkelskiva är inget problem, ryckutjämnare är ju bra att ha men med din kraftfulla motor så håller nog ekrarna ändå skulle jag tro
Du får väl ta å hitta en fälg med ryckutjämnare då så är attl löst. Från nån gammal engelsman kanske.
jag tror inte de är ett problem, känns inge konstigare utan utjämnare iaf.
har kört motard utan så där kan vi snacka ryck o knyck med gasen.
kedjan slits väl lite mer iaf.
håller med, riktigt läckert bygge!!
Rejält avskalat, begriper inte riktigt hur dom lyckats gömma undan all el mm. Får se om man kan hitta lite inspiration till framtida uppdateringar.
Fast ser inte avgasningen ut som en flödesmässig mardröm?
Fråga Jörgen om det där med ryckutjämnaren. Han har väl kört en del innan det blev ISR-nav och det kan inte vara de små påkänningarna för de stackars ekrarna där! Motardfolket kanske?
Denna tråd har jag missat att hålla koll på.
Verkligen snyggt bygge.
Thx!
Hur går det med världens ballaste xj650 bygge då´rå?
Grovmönstrat kunde ju vara lite cool men kanske inte på bekostnad av grepp...
Jag tror greppet räcker för din Puch Dakota-ram....om det inte var för att det står Avon på bakeliten. Egentligen fel av mig att uttala mig då min åsikt om detta märke är grundat på erfarenheter som är lika gamla som......nåt som är jättegammalt.
(Med undantag av ett någorlunda modernt sporttouringframdäck som satt på en hoj brorsan köpte. Såg lite annorlunda ut med kasande framdäck i var och varannan kurva, skräp).
Hehe, så kanske det är Men nu har jag lärt mig att pinna på rätt så bra med hojen (för att vara jag), förvånat mig själv och kanske några andra i sommar Så det skulle inte sitta fel med moderna 17" sport/touringdäck med en vettig profil istället... så jag är tebax till att kanske ordna nya fälgar eller i värsta fall försöka bredda original. Fortsättning följer...
JAG är träffad
blev såååå ifrånkörd på smålands spesialsträcka
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati