Ja se där! Nu börjar du få riktig ordning på aschlet! Ska du fixa sadeln själv eller har du ngn schysst kontakt? Fan, nu får jag allt snart sätta fart på mitt bygge!
ett steg närmre "orginalet" inte allt för mycket skillnad men de vart till de bättre
Ser bra ut tycker jag. Men det finns en sak som jag tycker drar ner helthetsintrycket av hojen och det är ljuddämparen. Jag kan verkligen inte komma överens med att den är så rak. Tycker att du skulle försöka vinkla upp den ordentligt, tror det skulle göra väldigt mycket.
Najjs! Nu börjar det likna min förebild Möjligen skulle du försöka få upp nummerplåten lite mer om det är möjligt.. ev vinkla upp cutsen lite mer i bakkant... några cm hit eller dit brukar göra underverk för helheten.
Tycker nog det är bra som det är, det där med bakändar som sticker upp har det gått lite troll i min smak.
Snyggt som det är alltså (dessutom har du redan distanserat din förebild med ekerfälgarna). Det enda jag skulle lagt ner lite jobb till på är utrymmet under sadeln, en verktygslåda eller något som fyller ut lite hade suttit fint.
Men smaken är som...
mvh
Henrik
Vart fick du tag på wobbelstaget och vad kostade det? Jag skulle behöva ett till min XS 750 och jag gissar att den kan ha liknande gaffelmått som din.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|