Klart bäst är webcams i us finns minst 3st att välja på,och olika priser ber på inbyte eller ej. köp den näst väsrta så blir det fart, I med dubbla 34-36mm gasare höj kompet till minst 12,5-1 och porta. Då du
Har TTR600 aluminiumstyre som original (1998) ?
Men vilka gasare skall man ha på? Finns det något "kit"
Mvh
Smyger in en fråga om försäkring här, vilka bolag har ni era TTR:er hos?
Jag hittade en för rimligt pris men när jag kollade försäkringen blev jag mörkrädd, de flesta bolag skulle ju ha 6 papp för en halvförsäkring.. nog borde en gammal (1999) offroad vara billigare än så?
Halloj och God Fortsättning...
Nu är man behörig att skriva i denna tråd oxå!! Köpte mig en TTR600 -98 igår efter att kollat runt på olika modeller ett tag.
Tanken är att ha ett komplement till FZ1:an för att åka lite grus och lättare off-road. Ett par isdäck skall oxå införskaffas.
Orginalljuddämparen läcker som den brukar göra och jag funderar på att göra en sniklösning till och börja med. Är det nån som öppnat och kapat i org burken??
Skall försöka få lite liv i tråden med MKT frågor!!
//cage
Öppna inte luftburken för mycket, vakumförgasaren kan då bli tråkig med segare respons. Prova att borra hål i locket på ovansidan istället som du kan sätta igen om det blir för mycket.
Glöm inte att bestycka om heller, enklast är att köpa ett förgasarkit från http://www.off-the-road.de/ för 79euro.
Hojen är bestyckad med detta kit. Och snorkeln är bortplockad. Har inte koll på om kabeln under sadeln är isärdragen, tydligen skall det ge en del skillnad.
Funderar nu på att gå ut i garaget och rycka bort ljuddämparen och kolla vad man kan göra åt orginalet..... Känns som att ett slip-on får vänta. Eller har ni nån billig variant ni kan rekommendera??
Jag trodde i min enfald att man kunde hitta prylar till denna hoj i USA men det verkar omöjligt! Var vänlig och motbevisa mig.....
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|