Yamaha WR125X

WR125X_Driver

Kör Farsans Gamla Puch
Gick med
9 Aug 2009
Ort
Tjörn
Hoj
Yamaha, WR125X, 09a
Sätt skylten synligt bara. Och kan du inte ta dig i kragen och bygga ett fäste så lär du ju fundera på att ens ha en mc.

Då låter de som man lever kvar i moped åren. Mitt moped år var inte lagligt någonstans men skaffar motorcykel för att skärpa till sig lite? Och varför förstöra en mc som redan är snygg? :va
 

Igge

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Köping
Hoj
Husa FE450 och Honda VFR800
Då låter de som man lever kvar i moped åren. Mitt moped år var inte lagligt någonstans men skaffar motorcykel för att skärpa till sig lite? Och varför förstöra en mc som redan är snygg? :va

För att plastgrunkan som skylten sitter i är inte direkt snygg på en i övrigt fin hoj ;)
 

Marvin

Newbie
Gick med
14 Sep 2007
Ort
08
Hoj
Monster 696
Varför hålla på att fjolla med sådant, visst det var snyggt på moppen kanske. Men mcn ska ju vara lite mera seriös. :confused:
 

Doh-

Kollar i kors
Gick med
6 Aug 2009
Ort
In The Bush?
Hoj
Yamaha Wr 125 x och 2st veteraner
Varför hålla på att fjolla med sådant, visst det var snyggt på moppen kanske. Men mcn ska ju vara lite mera seriös. :confused:

alltså, du behöver ju inte göra den olaglig..... köper du e märkt, sätter lysen, blinkers och skyltar synligt och enligt reglerna så blir ju ingen grinig.
Känns även som att originalläppen ska gå av vilken sekund som helst, fladdrar som bara den.:tummenupp
 

Marvin

Newbie
Gick med
14 Sep 2007
Ort
08
Hoj
Monster 696
Fjolla med vad? :va

Du är nog den första jag hör säga att det är fjolligt att göra en hojj snyggare....

Skillnad om det finns skäl till det, men jag tycker inte att det ser så farligt ut. Ballare med sleeperlook! :tummenupp

alltså, du behöver ju inte göra den olaglig..... köper du e märkt, sätter lysen, blinkers och skyltar synligt och enligt reglerna så blir ju ingen grinig.
Känns även som att originalläppen ska gå av vilken sekund som helst, fladdrar som bara den.:tummenupp

Mjo, det är ju sant. Så den fladdrar alltså när man kör snabbt, det var ju inge bra. Då kanske det finns skäl till att ta bort den! :brinnerup
 

WR125X_Driver

Kör Farsans Gamla Puch
Gick med
9 Aug 2009
Ort
Tjörn
Hoj
Yamaha, WR125X, 09a
Kan vi lämna ämnet nu? Dom som vill tar bort sin b*gläpp, originalläppen, bakre stänkskärmen, skylt hållare ja vad man nu kallar den :D Antingen där man bort den eller så är den kvar där. Punkt slut :huvet
 

MossMan

Ny medlem
Gick med
27 Apr 2010
Ort
NeverNeverLand
Hoj
RS125 -06
har någon en aning om hur dom går med ett arrow sy:confused:stem på?

De har en effektkurva på deras hemsida, kika på det så kan man tänka sig vilken skillnad det skulle bli. Rört finns på eBay.de eller redracing.( om du sätter på ett arrow rör, snälla beställ det med carbon end cap... så j***a porr wr 125'an blir :Bugar )
 

genericjohn

Sporthojsnörd
Gick med
25 Jun 2009
Ort
Viby
Hoj
Gasgas motard Gsxr 1100
Skillnad om det finns skäl till det, men jag tycker inte att det ser så farligt ut. Ballare med sleeperlook! :tummenupp



Mjo, det är ju sant. Så den fladdrar alltså när man kör snabbt, det var ju inge bra. Då kanske det finns skäl till att ta bort den! :brinnerup

just på en sån här hoj så är det nog inte så tufft med sleeperlook då den är snyggare än vad den går:tungan en sjukt skabbig ktm med sm fälgar och trimrör är en sleeper.
 

Brynad

Steechk
Gick med
14 May 2010
Ort
Västerås
Hoj
KTM 690 SMC -10, KTM 525 EXC -07, Yamaha WR 125 R -09
hej, har bara läst igenom lite snabbt men.. om du letade efter rör.. :D

jag var oxå sugen på nytt så jag gick in här på yamaha store i västerås och frågade lite, han som ägde butiken hade oxå en WR 125 och dom hade köpt ett rör via yamaha, det var ett leovince rör, 3750kr tror jag. lät lite dyrt för mig plus att det var 3 veckor leverans på det :( så jag letade vidare och hittade detta rör

http://www.youtube.com/watch?v=ZFwa0iIkTRY&feature=related

låter finfint och var billigare :D har dock själv inte beställt då jag är PANK men här har du sidan om du är intresserad :D

http://www.shin-yo.de/artikeldetails/details_090-914.html

ca 2300 kr




själv skulle jag behöva lite tips på hur man flyttar in bögläppen :D
 

dennishusell

Ny medlem
Gick med
28 Jun 2009
Ort
Västerås
Hoj
Yamaha XT125X -05, Yamaha TZR125 -87
hej, har bara läst igenom lite snabbt men.. om du letade efter rör.. :D

jag var oxå sugen på nytt så jag gick in här på yamaha store i västerås och frågade lite, han som ägde butiken hade oxå en WR 125 och dom hade köpt ett rör via yamaha, det var ett leovince rör, 3750kr tror jag. lät lite dyrt för mig plus att det var 3 veckor leverans på det :( så jag letade vidare och hittade detta rör

http://www.youtube.com/watch?v=ZFwa0iIkTRY&feature=related

låter finfint och var billigare :D har dock själv inte beställt då jag är PANK men här har du sidan om du är intresserad :D

http://www.shin-yo.de/artikeldetails/details_090-914.html

ca 2300 kr




själv skulle jag behöva lite tips på hur man flyttar in bögläppen :D
Sry för oft men :p
Fan kör du med WR125 i Västerås? Jag har haft min XT125X i snart 1 år och har aldrig sett dig :O Vart bor du?
 

dennishusell

Ny medlem
Gick med
28 Jun 2009
Ort
Västerås
Hoj
Yamaha XT125X -05, Yamaha TZR125 -87
haha jasså? bor på hamre den är blå med oranga rimstripes vi får ta och åka ngn dag:D

Aa, min e blå/svart :)
Morsan bor på klockartorpet och farsan i hökåsen :)
Du har säkert sett min röda 240 epa nångång? :näsblod Går på Edströmska

Men nog med oft nu, vi kanske ska ta i PM om vi ska snacka mer :felämne :D
 
Last edited:

MomsAngel_RR

påskynda växthusefekten, kör mer tvåtakt
Gick med
7 May 2010
Ort
nyköping
Hoj
aprilia sx
De har en effektkurva på deras hemsida, kika på det så kan man tänka sig vilken skillnad det skulle bli. Rört finns på eBay.de eller redracing.( om du sätter på ett arrow rör, snälla beställ det med carbon end cap... så j***a porr wr 125'an blir :Bugar )




vilken hemsida?:confused:
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top