Tror du kommer bli nöjd med Yamahan, ska man köra lagligt (effektmässigt då) så hade jag tagit den alla dagar i veckan!
What he said
Tror du kommer bli nöjd med Yamahan, ska man köra lagligt (effektmässigt då) så hade jag tagit den alla dagar i veckan!
Nix, det är inte lönt att trimma 4-takt, det kostar mer än vad det smakar.
Finns tonvis med info om det här på 125cc-delen då alla trådar brukar spåra ur och sluta i en 2-takt vs 4-takts diskussion
Tycker du borde satsa på Yamaha:n. Den har insprutning också. CBR fick insprut 2007
HAhahahahah
Okej tack verkar som om Yamahan vinner xd
Har du tagit ditt kort än?
Nope. Men har börjat plugga. På måndag ska jag på en "testkörning" och se vilken nivå jag ligger på och hur mycket jag måste plugga och köra. Har gjort internettester som jag fått tillgång till av skolan. Har gått riktigt bra . Så jag hoppas på att kunna ta det rätt fort så man kan åka till skolan lite iallafall
Gör er själva en tjänst och kör upp privat, ni har hela sommarn på er och ni kommer spara ca 10 000 kr säkert, och sen e de bara uppkörning när ni e 18,
Hör med familj och vänner om dom kan bli era handleadre och ut o kör!
har DU msn? xD vill snacka med någon kunnig
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |