Någon som äger/ägt en sådan och använt den som grusbushoj? Letar lämplig hoj för mina helgturer i skogarna. Grusvägar och traktorvägar samt transporter på asfalt är underlaget vanligtvis. Brukar bli 80 mil på en lördag-söndag. Och ingen enduro att tala om. Har senaste åren kört TTR600 och XT600 som grusbushoj. Letar nu lätt hoj med lite mer pulver. Vill inte ha KTM, och elstart är krav. Tror WRen skulle passa mig perfekt. Är dock lite orolig för servicebehovet, då milen i min typ av körning snabb blir många.
Någon som använt denna hoj på samma sätt, och kan dela med sig gällande underhållsbehov och kvalité, och om det finns något särskilt att beakta i övrigt? Olja, filter och ventiler går väl an att ägna sig åt frekvent, men att skruva motor och byta kolv etc vill jag inte skruva med. Är modellen körd för min del då?
Någon som använt denna hoj på samma sätt, och kan dela med sig gällande underhållsbehov och kvalité, och om det finns något särskilt att beakta i övrigt? Olja, filter och ventiler går väl an att ägna sig åt frekvent, men att skruva motor och byta kolv etc vill jag inte skruva med. Är modellen körd för min del då?