Är det någon som vet om stödet från en xt600 passar 600e? Har en 1989 där stödet är lika stabilt som kex...
Kommer snart bli med en XT årsmodell runt 1990, rullat 3000 mil och kan vara i behov av en framskärm, någon som vet bra ställe att köpa prylar till hojen
Kommer snart bli med en XT årsmodell runt 1990, rullat 3000 mil och kan vara i behov av en framskärm, någon som vet bra ställe att köpa prylar till hojen
Försöker hitta plast till min -00:a utan resultat. Det måste väl finnas färdiga och billiga plastkit att köpa till en av värdens mest sålda hojar?!
Plast till våra äldre hojar är svårt. Framstänkor finns ju universal att köpa, men bakstänkor kräver ofta modellspecifik passning. Hitta sidokåpor gör man tyvärr bara efter hängande över Ebay, jag har inte hittat någon annanstans att handla iaf.
För några år sen hade jag tur och hittade spretans orginal-sidokåpor till min 2kf för ca 1300. Behövde jag nya kåpor? Nej, mina ser ut som nya, bara kul att ha!
Bromsen blir inte kraftigare för att du har stålomspunnet. Den blir mindre svampig och känns lite mera gedigen.tycker frambromsen kanske är i klenaste laget. Går det att göra något där? Blir det någon märkbar skillnad om jag byter till stålomspunnen slang?
Det gav bra skillnad, även om jag får erkänna att radiallpumpen nog var lite överdimensionerad för originaloket.
Lite för hård och lite för lite spel mellan söndagsbromsa lite och full tvärnit.Hur yttrar sig det?
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|