R5+1
Guest
Manualer...
Tack för sprängskisserna!!
Äntligen! Som jag letat!
Manualer...
Runt 10-15 papp är väl ganska normalt. Fast denna är ju hos en handlare så lite mera än 10 papp får man nog räkna där.Vart inne o kollat på denna hoj som snabbast här om dagen! Tänkte skaffa nått att leka med i vinter! Rent prismässigt vad skulle ni ge/bjuda på denna eller en liknade maskin? Själv har jag satt max 10 skr papp för min leksak.. Får se om det går att göra nått på just denna
http://www.blocket.se/alvsborg/Yamaha_XT_600_44075448.htm?ca=16&w=2
Nån som vet om plasten från nyare hojar passar på min -90:a? Den nuvarande plasten är sprucken och tråkig, tänkte byta men hittar bara plast till -95 och nyare.
Inge vidare populär, men ägarna tenderar ändå hålla hårt på dem.Nu undrar jag lite varför det bara finns 5 st XT600E på blocket just nu (i hela Sverige) är den populär eller är det så att den inte är det
Allt är beroende på pris. Har du rätt pris på en XT600:a så går den på dagen. Vill du ha tillbaka pengarna på det du gav och gärna lite mera så är den svårsåld.Är den svårsåld?
Inge vidare populär, men ägarna tenderar ändå hålla hårt på dem.
De har väl med tillförlitligheten att göra.
Förutom Honda Transalp så kommer XT600:an vara den hoj som överlever mänskligheten när vi väl går under.
Allt är beroende på pris. Har du rätt pris på en XT600:a så går den på dagen. Vill du ha tillbaka pengarna på det du gav och gärna lite mera så är den svårsåld.
En XT600 är en lite tråkigare hoj än KTM, men...och detta är ett ganska stort men...den är även bra mycket mera tillförlitlig. Man slipper plocka isär den stup i kvarten.
Du kan lätt ha roligt på en XT och är det en förstahoj så är den bra.
Dels är den billigare att försäkra och den är mindre stöldbegärlig.
Delar köpes enklast genom E-bay eller utländskt företag. T.ex. Wemoto.
Finns inte mycket pimpgrejer till XT:n. KTM har ju en helt annan eftermarknad.
Priserna ligger under KTM priser, men å andra sidan är det fan inte mycket delar man behöver.
Olja, oljefilter & luftfilter är väl det som behövs.
Sen nått enstaka däck eller drivpaket med några års mellanrum.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|