Limez
Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Okey Även fram så man inte behöver köpa dom där extra sakerna?
Jupp, lite tjocka "piggar" kanske, men det funkar. Glöm inte att skruva ur de två insex-skruvar som klämmer hjulaxeln i gaffeln bara
Okey Även fram så man inte behöver köpa dom där extra sakerna?
Enligt rekomendationstabell är det 5w, men jag hade nog hällt i 10 istället.. ( de har jag gjort iaf)
Kan ju inte låta bli att slänga upp en bild på pärlan nu efter vinterns små pillande
Waveskivor, sintrade belägg, nya fotpinnar.... *suck*
En hel del annat gjort som inte syns om man inte vet om det...
Gött att allt fungerar nu till säsongen!
Har en liten fråga på en gång hur passar biltemas depåstöd till dem här hojarna?
Skitkass kvalité. välte under första natten pga L-hakarna gav vika..
Just därför jag endast använder det vid service och liknande, inte många timmar i sträck moppen står på biltemas depåstöd. För "förvaring" har jag ett bättre egentillverkat med klykor för bobiner
Det är stödet hojen står på på bilderna i inlägg #83
http://sporthoj.com/forum/showpost.php?p=4044897&postcount=83
Kan fixa bättre bilder nån dag.
Skulle vara schysst! Hur känns kvaliten på kraschpuckarna? Funderar själv på att köpa likadana av samma snubbe.
med mina nya SBS belägg så får jag vibrationer precis i början av bromsningar från >140kmh.
Så va det inte förra året med utsletna goldfren belägg.
Skivorna ska väl inte palla banåkning allt för bra men detta är ju normalt,
nån som känner igen det?
Så gjorde min med. Men bara precis i början. Man kanske måste slipa av gamla rester av belägg från skivan eller nåt?
Skitkass kvalité. välte under första natten pga L-hakarna gav vika..
thunderace´s bakplast med mindre modifikationer.
"Haynes Service & Repair Manual" is here once again:
http://sprend.com/download.jsp?fileid=226JA8U4jPC8gBCSa39p
Jag har även "Yamaha Parts Catalogue -94" (Hojens alla sprängskisser med partnummer) och Yamaha Sales brochyres 93-96 om någon vill ha...
Hej på er alla glada,
RawLion: Har du möjligen lust och ork att lägga upp dessa två pdf:er på nytt? Hade Haynes manualen tidigare men har lyckats slarva bort den
Ska snart beställa ny kedja och drev men har lite planer på en nerdrevning för att få härket lite piggare och villigare (undrar förresten om det även fungerar på käringen ). Frågan är väl mest riktad till er som redan kör omdrevat med just yzf750r men hur mycket bör man egentligen ta i utan att hojen blir alldeles för högvarvig? Lurade lite på att kliva ner 1 kugg fram och upp 3 bak men är lite osäker på om det blir för mycket eller inte.
Såg att LellesMC hade ett komplett drivpaket men då är det bara nerdrevning fram. Tveksam till om det kommer kännas tillräckligt
Jag har preis den drevningen du funderar på att skaffa. Tycker att det är helt ok faktiskt... visst den varvar mer, men samtidigt bränner jag inte fram som en galning i 10 utan att tänka mmig för. Har ju en fighter med så lite extra fartvind får man ju på sig med
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |