Metallicas s&m-skiva gissar jagFotrally skrev:En annan sak som syns på bilden är att han gillar S&M!
Grattis iaf!
Grattis!
Metallicas s&m-skiva gissar jagFotrally skrev:En annan sak som syns på bilden är att han gillar S&M!
Grattis iaf!
TurboJugend skrev:Måste bara få skriva av mig lite. Har just spelat klart en pokerturnering på internet. 100 000 dollar Guarantee på prima. Kom 2a. 15 579 dollar till mig! Fy fan. Jag kan knappt fatta att det är sant!
mjukis skrev:Grattis till lotteriet
ktmjacke skrev:Grattis,ligger du +- noll nu då ?
Drog in 51000 i lördags oxå.Men loosade det tredubbla i fredags,så jag har ett drygt jobb framför mig denna vecka.
Drog in 51000 i lördags oxå.Men loosade det tredubbla i fredags,så jag har ett drygt jobb framför mig denna vecka.Kan tillägga att jag numera INTE har tillgång till mitt password utan att bruden fått se att jag e nykter först .
lorkan skrev:Hold 'em är inget "lotteri", handlar inte bara om tur .
Drog in 51000 i lördags oxå.Men loosade det tredubbla i fredags,så jag har ett drygt jobb framför mig denna vecka.Kan tillägga att jag numera INTE har tillgång till mitt password utan att bruden fått se att jag e nykter först .
ah17 skrev:Varningslampan tänds.
Mr.M skrev:Kul som fan! Klonka hem min första turnering i helgen 1000$ blev det! Inga monster pengarna! Men riktigt kul då jag nästan enbart spelar Cashgame eller SNG's!
Lycka till framöver!
Haglind skrev:Vad då varningslampan tänds, hur kan du säga det efter att någon har berättat om en helgs spel? Jag tror inte att han matade in 100lax efter att ha tiltat bort 50, eller vad tror du?
Skönt att det inte bara är jag som fylleslaskar.
PS. Behöver jag säga att jag är ruskigt trött på folk som tänder varningslampor? 9 gånger av 10 när det handlar om större summor så har spelaren ändå en viss kontroll och inte spelar för summor som de inte kan förlora.
mjukis skrev:Säger inte något sätt att trådskaparen spelade på tur, han är säkert väldigt skicklig men jag tror nog att han kan hålla med om att han hade en del avgörande potter där han hade en väldans tur.
brukar värma upp på 10/20 nl,sen går jag över till 100/200 nl.Det har aldrig hänt att jag spelat full förut då jag tar mitt spelande som ett halvyrke.Dock var det bara vinstpengar jag förlorade,men bufferten var uppbyggd under en rätt lång tid så det var surt iaf.Kan tillägga att jag inte är en sån som sitter o harvar i timme efter timme,efter uppvärmningen kör jag oftast 3-4 max 5 händer,sen e det klart.Säger väl kanske lite om min spelstil.mjukis skrev:Givetvis inte, i längden spelar skickligheten in i allra högsta grad men med den startstacken och den strukturen så är det inte bara jag som tycker att det är ett lotteri.
Klarar du inte att knäcka ett par favorithänder i ett tidigt skede av turneringen och lyckas bygga stack blir det svårt att komma långt.
Säger inte något sätt att trådskaparen spelade på tur, han är säkert väldigt skicklig men jag tror nog att han kan hålla med om att han hade en del avgörande potter där han hade en väldans tur.
Vilket pokerrum spelar du på och vilka stakes? Du måste ju nästan lira 20/40NL, eller där omkring om du lyckas slaska bort dom stålarna på en dag?
Brukar ju vara en regel att man kanske borde ta o sluta lira om man tappar 2-3 inköp ganska snabbt.
Vad har du för win-rate i vanliga fall?
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari